• 21.1.2017 10:00–14:00

Piirin järjestämät ehdokaskoulutukset starttaavat lauantaina 21.1. klo 10 piiritoimistolla pidettävällä ehdokas- ja somekoulutuksella. Kouluttajaksi saapuu puoluetoimistolta poliittinen sihteeri Jirka Hakala. Tervetuloa kaikki ehdokkaat ja ehdokkuutta harkitsevat paikkakunnasta riippumatta!

• 26.1.2017 18:30–20:00

Torstaiteeman keskustelutilaisuudet piiritoimistolla järjestetään joka kuukauden viimeinen torstai. Tällä kertaa aiheena ”Kunnallispolitiikka Hämeenlinnassa – mitä se uusi kunta on?” Järjestäjä: Hämeenlinnan kunnallisjärjestö. Tervetuloa mukaan!

• 31.1.2017 18:00–20:00

Piiritoimistolla järjestettävässä keskustelutilaisuudessa pohditaan keskustalaisuutta osana puolueen periaateohjelman uudistamista. Tilaisuuden teemana "keskusta-aate tänään – mitä alkiolaisuus on 2010-luvulla?" Alustajana toimi VTT Pekka Perttula. Tervetuloa kaikki aatteellisuudesta kiinnostuneet!

• 4.2.2017 16:00–5.2.2017 13:00

Puolueen startti huhtikuun kuntavaaleihin tapahtuu Viking Line Gabriellalla 4. – 5.2.2017. Risteily lähtee Helsingin Katajanokalta kohti Tallinnaa lauantaina 4.2. kello 16 ja palaa satamaan sunnuntaina 5.2 kello 13. Huom! Tällä risteilyllä ei ole maissakäyntimahdollisuutta Tallinnassa. Risteilyllä on luvassa tuhti annos kunta-asiaa, sote- ja maakuntauudistusta sekä muuta ajankohtaista politiikkaa. Laivalla puhutaan myös aatteesta ja periaatteista. Tarjolla on lisäksi eväitä järjestötoimintaan ja viestintään. Loistavasta viihteestä huolehtivat korkeatasoiset artistit bilebändi Gebardista alkaen. Luvassa on koko laivallinen hyvää seuraa puoluejohdosta ja ministereistä kuntapäättäjiin ja sellaisiksi aikoviin. Varaa matkasi...

• 8.2.2017 18:00–20:00

Ulkopolitiikkaa yhdessä -keskustelutilaisuus Forssassa. Presidenttiehdokas Matti Vanhanen kertoo aluksi näkemyksiään ja sen jälkeen vapaa sana. Paikka tarkentuu myöhemmin.