Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Keskusta.fi / Etelä-Häme / Suomeksi / Ajankohtaista

Uutisia

Kalvolan py:n sääntömääräinen vuosikokous torstaina 12.3.2020
Keskustan Kalvolan py:n sääntömääräinen vuosikokous torstaina 12.3.2020 klo 18.30. Iittalan Shellin kokoustilassa. Johtokunta kokoontuu klo 18.00. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Keskustan Etelä-Hämeen piirin vuosikokous
Keskustan Etelä-Hämeen piirin sääntömääräinen vuosikokous järjestetään keskiviikkona 15.4. klo 17 alkaen Ypäjällä Ypäjänkylän seuraintalolla os. Ypäjänkyläntie 842. Valtakirjojen tarkastus ja kahvio avoinna klo 16-17.

Kataloisten py:n vuosikokous sunnuntaina 5.4.
Kataloisten paikallisyhdistyksen uusien sääntöjen mukainen vuosikokous sunnuntaina 5.4.2020 Kataloisten seurantalolla, os. Kataloistentie 553, klo 18.30. Kahvitarjoilu, tervetuloa!

Keskusta uudistuu -kierros Forssan seudulla
Tule kertomaan mielipiteesi Keskustan kenttäkierroksella olevasta uudistumisohjelmasta (klo 13-15) sekä ideoimaan oman piirimme missiota, visiota ja strategiaa (klo 15-17). Paikkana toimii Ravintola Vanha Värjäri (Wahreninkatu 11, Forssa). Tarjolla kahvia ja pientä suolaista! Puolueen uudistusohjelmaan voi tutustua jo etukäteen osoitteessa www.keskusta.fi/2030

Keskusta uudistuu -kierros Hämeenlinnan seudulla
Tule kertomaan mielipiteesi Keskustan kenttäkierroksella olevasta uudistumisohjelmasta! Paikkana toimii Keskustan piiritoimisto osoitteessa Rauhankatu 11, Hämeenlinna Tarjolla kahvia ja pientä suolaista! Puolueen uudistusohjelmaan voi tutustua jo etukäteen osoitteessa www.keskusta.fi/2030