Ylimääräinen puoluekokous

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3 600.jpg
Keskusta.fi / Osallistu ja vaikuta / Ylimääräinen puoluekokous

Kutsu ylimääräiseen puoluekokoukseen

Suomen Keskusta r.p.:n ylimääräinen puoluekokous pidetään lauantaina 7. päivänä syyskuuta 2019 kello 12.30 alkaen Kouvolassa. Kokouspaikka on Kouvolan jäähalli (Lumon Areena, Topinkuja 1, 45100 Kouvola).

Kokouksessa valitaan puolueelle puheenjohtaja erostaan 16.4.2019 ilmoittaneen puheenjohtaja Juha Sipilän tilalle sekä täydennetään puoluejohtoa tarvittaessa seuraavaan sääntömääräiseen puoluekokoukseen asti. Lisäksi päätetään mahdollisista muutoksista puoluevaltuuston kokoonpanoon.

Suomen Keskusta r.p.:n jäsenyhdistykset voivat lähettää kokoukseen edustajia puolueen sääntöjen 12 §:n mukaisesti. Ylimääräisessä kokouksessa äänivaltaisia edustajia ovat edelliseen sääntömääräiseen puoluekokoukseen valitut edustajat sekä ne, joille sääntöjen mukaan puoluekokouskauden aikana edustajaoikeus on tullut.

Äänivaltaisten edustajien on ilmoittauduttava ja jätettävä edustajavaltakirjansa tarkastettavaksi 7.9.2019 kello 09.00 - 12.30 kokouspaikalla.

Helsingissä 4. päivänä kesäkuuta 2019

Suomen Keskusta r.p.:n puoluehallitus