Keskustan vaalistartti puheenjohtajapäivillä

Tennispalatsi6.jpg

Keskustan vaalistartin ensimmäinen osa  puheenjohtajapäivä järjestettiin lauantaina 2. helmikuuta 2019 Helsingin Tennispalatsissa. Paikalla oli satamäärin yleisöä ja tunnelma katossa, kun julkistettiin Keskustan eduskuntavaaliohjelma. Julkistuksen jälkeen yleisökeskustelu vaaliohjelmasta. Vaaliohjelman löydät muuten täältä>>

"Kuka on kuullut sellaisen väitteen, että tämä hallitus on siirtänyt köyhiltä rikkailta verotuksessa?" Kuulet Juha Sipilän vastauksen näihin ja moniin muihin väittämiin tältä videolta Keskustan Facebookissa. Juha tulee mukaan kohdassa 9:00.

Kuvia vaalistartista (lisää Keskustan facebookissa)

Tennispalatsi-1.jpg

Tennispalatsi5.jpg

Tennispalatsi-3.jpg

Tennispalatsi-2.jpg

Vaaliohjelman läpikäynnin jälkeen vuorossa oli "jokainen koti on maailman keskipiste" -perhekeskustelu, jonka keskiössä vanhemmuuden merkitys lapsen kasvussa ja perheiden moninaisuudet. Paneelissa olivat mukana ME-säätiön toimitusjohtaja Ulla Nord, toimittaja Marja Hintikka, perhe- ja peruspalveluministeri Annika Saarikko ja Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen. Keskustelun juonsi Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola

Tennispalatsi-4.jpg

***

Vaalistartista risteilylle. Ohjelmasta löytyi  kymmenittäin tilaisuuksia ehdokaskoulutuksesta aatteen abc:n kautta ilmastonmuutokseen.

***

Esiintymiskoulutusta vetämässä Sallamaarit Markkanen:

kampanjakoulutus.jpg

Realistinen vihreys voi olla näin iloinen asia, Kimmo Tiilikainen äänessä,  Turun yliopiston tutkija Jenni Karimäki
kansanedustaja Hanna Kosonen iloitsevat. Tähän kuvaan ei mahtunut  neljäs alustaja, Keskustan vihreydestä väitöskirjan tehnyt Timo Kaunisto.

realistinen-vihreys.jpg

Mikä Kepussa v'#@ttaa? Iltalehden toimittaja Tommi Parkkonen, keskustan varapuheenjohtaja Hannakaisa Heikkinen ja Mikko Kärnä ottivat Keskustan ominaispiirteet käsittelyyn Keskustanuorten tilaisuudessa.

nuorten-tilaisuus-mikä-keskustassa-alustajat.jpg

Ja tupa oli tietysti täynnä.

nuorten-tilaisuus-mikä-keskustassa.jpg

Miten kohtaat toisen vaikuttavasti? Ilon, musiikin ja kokemuksen kautta saimme kokea Arja Korisevan ikimuistoisen esiintymiskoulutuksen.

Arja-Korisevan-esiintymiskoulu.jpg

Lisää kuvia Keskustan facebookissa!