Keskustan työmarkkinaseminaari 2016

Keskustan työmarkkinaseminaari

Lauantaina 10.12.2016 klo 10.00 – 17.00

Keskustan puoluetoimisto, Apollonkatu 11a, Helsinki

Keskustan työmarkkinaseminaari on ammattiliitoissa toimivien keskustalaisten yhteinen tapaaminen. Tilaisuuteen ovat lämpimästi tervetulleita niin ammattiliitoissa työskentelevät sekä liittojen luottamustehtäviä hoitavat keskustalaiset, että muut keskustalaiset toimijat jotka kokevat asian omakseen.

Seminaarin alustajina ovat mm. elinkeinoministeri Olli Rehn, Sitrasta johtaja Timo Lindholm ja STTK:n pääekonomisti Ralf Sund. Keskustelua herätetään tulevaisuuden työstä ja työelämästä, kuin työmarkkinoiden ja sopimisen muutoksesta. Seminaarin työryhmissä pohjustetaan puolueen mm. ohjelmatyötä työn ja työmarkkinoiden osalta, sekä työmarkkinatoiminnan kehittämistä.

Tilaisuus on osallistujille maksuton. Aamukahvit ovat tarjolla klo 9.00 alkaen. Lisäksi seminaarissa tarjotaan lounas ja iltapäiväkahvit. Suomen Keskusta r.p. tukee tilaisuuteen osallistuvien ammattiliittotoimijoidemme matkoja 20€ omavastuuosuuden ylittävältä osalta puolueen matkustusohjesäännön mukaisesti. Tilaisuuden tarkempi ohjelma julkaistaan lähempänä tapahtumaa.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään ke 7.12.2016, kiitos ja tervetuloa!