Puoluevaltuuston puheenjohtaja ja varapuheenjohtajat

pvaltuusto-Sivun-yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Osallistu ja vaikuta / Puoluevaltuusto / Puoluevaltuuston puheenjohtaja ja varapuheenjohtajat

Puoluevaltuuston puheenjohtaja

Kivelä-Antti-esittelykuva.jpg

Antti Kivelä
50 vuotta, Kuopio
Apulaisylilääkäri, sisätautien ja kardiologian erikoislääkäri

Kotisivut: www.anttikivela.fi
Facebook: https://www.facebook.com/AnttiOJKivela/
Twitter: https://twitter.com/Antti_OJ_Kivela

Video: https://youtu.be/KRjR63QBUxE

Haluan kehittää puoluevaltuuston keskeiseksi ja aktiiviseksi toimijaksi puolueessa, strategisten linjojen vetäjäksi ja aatteellisen järjestötyön areenaksi jonka työ ei rajoitu kahteen kokoukseen vuodessa. Haluan puoluevaltuuston toimivan jatkuvasti ja päämäärätietoisesti kohti seuraavaa puoluekokousta. Seuraavien kahden vuoden aikana puoluevaltuuston tärkeimmät tehtävät ovat periaateohjelmaan osallistuminen ja järjestöremontin valmistelu yhdessä muun puoluejohdon kanssa.
Puheenjohtajan pitää olla yhteistyökykyinen, ratkaisukeskeinen ja kykenevä luomaan selkeän suunnan puoluevaltuustolle. Minulla on selvä näkemys puoluevaltuuston kehittämisestä ja tahto tehdä töitä tavoitteen saavuttamiseksi.

Puoluevaltuuston varapuheenjohtajat

Simelius-Satu-nettikuva.jpg

Satu Simelius
30 vuotta Sauvo,
vs. toiminnanjohtaja

Toimii puoluevaltuuston ohjelmavaliokunnan puheenjohtajana

Kotisivut: www.satusimelius.fi
Facebook: www.facebook.com/satusimelius
Twitter: www.twitter.com/satusimelius (@satusimelius)
Instagram: https://www.instagram.com/satusimelius/ (@satusimelius)
   Olen jämäkkä johtaja, joka haluaa kehittää puoluevaltuustoa. Minulla on monipuolista osaamista ja pystyn samaistumaan erilaisten ihmisten tilanteisiin.

Keskustan puoluevaltuustolla tulisi olla kaksi päätehtävää: toimia kentän äänenä puoluejohdolle ja keskusteluareenana puolueen pitkän aikavälin haasteiden käsittelyssä.

Puolueemme tulisi olla varautunut tuleviin muutoksiin. Nostan erityisesti kaksi asiaa: järjestökoneistomme tulevaisuus ja reagoiminen suomalaisten pettymyksiin ja pelkoihin.

Käytännössä haluaisin pitää niin suuressa salissa kuin valiokunnissakin teemakeskusteluita. Puheenjohtajiston tulisi olla tiimi, joka kävisi puoluevaltuuston esityslistaa ja kokouksen tavoitteita läpi yhdessä. Valiokunnat voisivat työstää asioita sähköisesti myös kokousten välillä.

Ylitalo-Jussi-esittelykuva.jpg

Jussi Ylitalo
28 vuotta, Tyrnävä
Yritystalouden agrologi, aluepäällikkö
Taloudellinen tiedotustoimisto TAT, Yrityskylä Pohjois-Pohjanmaa

Toimii puoluevaltuuston järjestövaliokunnan puheenjohtajana

Facebook: https://www.facebook.com/JussiYlitaloPage/
Twitter: www.twitter.com/jussiylitalo @JussiYlitalo
Instagram: https://www.instagram.com/ylitalon/ @ylitalon

Juureni ovat vahvasti Pohjois-Pohjanmaan lakeuksilla ja Keskustassa. Haluan Keskustan olevan kansanliike, jossa arvomme näkyvät tekojen kautta.

Tarvitsemme ylisukupolvista ajattelutapaa ja uusia keinoja ihmisten osallistamiseksi.

Puoluevaltuuston varapuheenjohtajana haluan olla vahvistamassa valtuutettujen roolia puolueen organisaatiossa sekä lisäämässä keskustelua ja valmistelevaa työtä puoluevaltuuston kokouksien välille.

Lisää ajatuksiani löydät facebook-sivuiltani.