Politiikka- ja toimintapäivät 2018

Jyväskylässä 22.-23. syyskuuta

Politiikka--ja-toimintapäivät-2016-yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Osallistu ja vaikuta / Politiikka- ja toimintapäivät 2018

Keskustan Politiikka- ja toimintapäivät 22.-23.9. kokoaa jälleen keskustalaisia luottamushenkilöitä, järjestöaktiiveja sekä politiikan penkkiurheilijoita koolle tällä kertaa Jyväskylän tapahtumakeskus Paviljonkiin.

Otsikon politiikka on ajankohtaisia poliittisia aiheita, tulevaisuuden suunnittelua yhdessä sekä tietenkin aatteella vahvistettuja keskusteluja. Toiminta on uusia eväitä järjestötoiminnan johtamiseen, koulutusta some-viestinnän uusista tuulista ja vaali-/kampanjapäällikkövalmennusta.

Tarjolla on laaja kattaus keskusteluja, joissa esillä mm. eheä Suomi ja eriarvoisuuden torjunta, koulutus, ympäristö, perheet, kansanvallan ja vaikuttamisen muutos, tulevaisuuden maaseutu, suomalainen ruoka, kaupunkipolitiikka, kansanvälinen vaikuttaminen, työelämä, sosaaliturva ja perustulo, ministeritentti sekä luonnollisesti maakunta- ja sote-uudistus.

Äänessä on Keskustan puoluejohdon ja ministereiden lisäksi esim. toimitusjohtaja Mikael Jungner, vanhempi asiantuntija Liisa Hyssälä Sitrasta, STTK:n puheenjohtaja Antti Palola, professori Heikki Hiilamo, kaupunginjohtaja Tytti Määttä, professori emerita Marja Järvelä sekä eduskunnan varapuhemies Mauri Pekkarinen.

Tutustu tarkemmin ohjelmaan tästä.

Tapahtuma on avoin kaikille keskustalaisille olet sitten vasta-alkaja tai pitkänlinjan maakuntasatraappi.

Ilmoittautuneille on tarjolla rajoitettu majoitustarjous Sokos Hotel Alexandrassa, joka sijaitsee lyhyen kävelymatkan päässä Paviljongista. Saat varauskoodin ilmoittautumisesi vahvistusviestissä.

Osallistumismaksu sisältää ohjelman, kokouskahvin ja -lounaan. Majoitus ei kuulu osallistumismaksuun.

Ilmoittautuminen politiikka- ja toimintapäiville 7.9. mennessä