Keskustan jäsenkortti ja Keskusta kännykässä

Kortti ihmisille, joille pelkkä puhe ei riitä.

Ilmapallot yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Osallistu ja vaikuta / Jäseneksi / Jäsenkortti ja Keskusta App

Keskustan uusi mobiilisovellus on ladattavissa puhelimeesi

Keskustan mobiilisovellus on sovelluskaupoista ladattava Keskustan oma ilmainen applikaatio, joka löytyy Android ja iOS -versioina. Se toimii sähköisenä jäsenkorttina, jonka avulla Keskustan jäsenet saavat tietoa Keskustan toiminnasta.

Sähköisen jäsenkortin käyttöönotto tarvitset oman jäsennumeron ja ajantasaiset yhteystiedot jäsenrekisterissä. Jos oma jäsennumero ei ole tallessa, niin sen voit varmistaa puolueen jäsenpalvelusta puhelimitse 050 388 0002 tai sähköpostilla jasenpalvelut@keskusta.fi

Marraskuun loppuun mennessä Keskustan mobiilisovelluksen ladanneiden ja sähköisen jäsenkortin käyttöönottaneiden kesken arvotaan Keskustan 2019 –risteilypaketti kahdelle hengelle (risteilypaketin arvo n. 300 euroa).

> > Lataa Keskustanappi Apple Storesta (iOS)

App Store.png

> > Lataa Keskustanappi Google Playsta (Android)

320px-Get_it_on_Google_play.svg.png

Keskusta -mobiilisovelluksen aloitusnäyttö

Keskusta App aloitusnäyttö 2018.jpg

Yhteydenpito paranee, kun jokainen voi pitää omat yhteystietonsa ajan tasalla. Omien tietojen tarkistaminen ja päivittäminen helpottuu. Mobiilisovelluksen puhelimeen ladannut ja sähköiseen jäsenkorttiin kirjautunut jäsen voi päivittää sovelluksen kautta omia yhteystietojaan sekä tulevaisuudessa ilmoittautua puolueen tapahtumiin.

Mobiilisovelluksen kehittäminen on jatkuvaa. Siksi kaikki palaute auttaa kehittämistyötä. Palautteen voi antaa sähköpostilla jasenpalvelut@keskusta.fi

Keskusta tarjoaa jäsenilleen jatkuvasti erilaista koulutusta ja mielenkiintoisia tapahtumia. Olit mukana sitten puolueen yhdistystoiminnassa, Keskustanaisissa, Keskustanuorissa tai Keskustaopiskelijoissa saat uusia ystäviä, innostavan harrastuksen ja ennen kaikkea aidon kanavan vaikuttaa. Saat myös kuusi kertaa vuodessa Suomenmaan Sentteri-jäsenlehden. Tutustu Suomenmaahan>>

Jäsenkortti tarjoaa käyttöösi myös muita etuja, joita voit tarkastella täältä >>

Keskusta koostuu jäsenistään. Ilman sinua meillä ei ole voimaa rakentaa Suomesta työn, turvan ja vihreän ajattelun yhteiskuntaa, jossa kaikista pidetään huolta, luontoa kunnioitetaan ja kaikille tarjotaan samat mahdollisuudet elää, tehdä työtä ja yrittää.

Keskustan jäsenkortissa on voimaa. Tervetuloa jatkamaan työtämme, tulevaisuuden tekijöiden joukkoon. Tämä maa rakennetaan yhdessä.

Jäsenkorttiasioissa palvelee Keskustan jäsenpalvelu.