Kuntavaalikoulutus

Kylä-eläväksi-kaupungit-kotoiisaksi-1984.jpg

Kuntavaalikoulutukseen ilmoittautuminen on nyt alkanut. Ilmoittautumaan pääsee alla olevan linkin kautta. Saamansa vahvistusviestin kautta voi osallistuja myös perua osallistumisensa esteen sattuessa.

Keskustan kuntavaalikouluttajakoulutus 2

Lauantai 10.12.2016, (9.30) 10.00 – 16.00
Paikka: Maaseudun sivistysliitto, Eerikinkatu 28, 5. krs
(https://goo.gl/maps/X7xcacd38bx)

Ilmoittautuminen ma 5.12. klo 10.00 mennessä (Huom. paikkoja on rajoitetusti).
Ilmoittautumislomake on sivun alareunassa.

Ohjelma:

Aamupalaa on tarjolla klo 9.30  (kahvi, tee, sämpylä ja tuoremehu).

Klo 10 jälkeen esitellään sote- ja maakuntauudistuksen viimeisimmät vaiheet – mikä kaikki on muuttumassa? Esittelijänä Kuntaliiton varatoimistusjohtaja Timo Reina. Sen lisäksi pureudumme lujasti uuteen kuntaan ja sen toimintatapoihin, joista alustaa Kuntaliiton tutkimus- ja kehitysjohtaja Kaija Majoinen.

Lounas on puolen päivän jälkeen

Iltapäivän aluksi kansanedustaja Timo Korhonen esittelee Keskustan kuntavaaliohjelmaa nyt puoluevaltuuston jälkeen ns. linjapaperina, joka on kunnallisjärjestöjen käytettävissä.

Varsinainen koulutuspäivä päätetään ryhmämuotoisella työskentelyllä, jossa tavoitteena on löytää kouluttajille keinot ja tavat auttaa ehdokkaita työstämään vaaliteemojaan, pääviestejään ja ylipäätään saamaan ne aikaan.

Samana päivänä Apollolla järjestetään Keskustan työmarkkinaseminaari, johon osallistuvien kanssa järjestämme yhteiset ”jatkot” puoluetoimistolla. Tarjolla iltapalaa sekä mahdollisuus saunoa.

Matkakulut maksetaan 20 euron omavastuulla piirin kiintiöiden mukaan.

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Maaseudun Sivistysliiton kanssa.

Lisätietoja: Matias Ollila, matias.ollila@keskusta.fi

Ilmoittautumislomake