• Kurvinen-Antti-uutiskuva.jpg

Keskustan Kurvinen: EI autoilijoiden vainolle, JAA kaasu- ja sähköautoille

28.4.2017

Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Antti Kurvinen torjuu valtiovarainministeriön keskiviikkona uutisoidun innon nostaa autoilun hintaa. Kurvisen mukaan päästöt täytyy saada alas ympäristösyistä, mutta autoilijoiden rankaisemista parempia keinoja ovat ekologisemmat polttoaineet, modernimpi autokanta ja uudet liikkumisen muodot. VM:n Liikenne- ja viestintäministeriölle esittämän näkemyksen mukaan autoilun ja pysäköinnin hinnankorotukset ovat tarpeen päästöjen vähentämiseksi.

• Leppä-Jari--uutiskuva.jpg

Kansanedustaja Jari Leppä Keskustan ehdokas maa- ja metsätalousministeriksi

27.4.2017

Keskustan puoluehallituksen, eduskuntaryhmän ja europarlamenttiryhmän yhteiskokous on puolueen puheenjohtajan, pääministeri Juha Sipilän esityksestä valinnut kansanedustaja Jari Lepän Keskustan ehdokkaaksi maa- ja metsätalousministeriksi. Yhteiskokous nimesi Lepän ehdokkaaksi yksimielisesti.

• Kulmuni-Katri-2017-uutiskuva.jpg

Katri Kulmuni: Tavallisten perheiden päivähoitomaksut alenevat

26.4.2017

Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni on tyytyväinen pieni- ja keskituloisten päivähoitomaksujen alentamiseen hallituksen puoliväliriihen päätöksellä. Ratkaisu päädyttiin tekemään Keskustan esittämällä kohdennuksella, joka hyödyttää maksualennuksia eniten tarvitsevia perheitä.

• Kurvinen-ja-Kulmuni-uutiskuva.jpg

Keskustan vpjt Katri Kulmuni ja Antti Kurvinen: Kenttää on kuultu, perheellisille opiskelijoille huoltajakorotus

25.4.2017

Keskustan varapuheenjohtajat, kansanedustajat Katri Kulmuni ja Antti Kurvinen iloitsevat perheellisten opiskelijoiden huoltajakorotuksen käyttöönotosta. Keskustan pitkäaikainen tavoite huoltajakorotuksesta toteutuu Sipilän hallituksen kehysriihipäätöksen myötä.

Keskustan historia
Suomenmaa