Jyrki

Mäntsälä
#suomenarvoisiatekoja

Kuka olen?

Maanviljelijä, yrittäjä, koulutuskonsultti. Kunnanvaltuutettu, kuntakehitysltk. pj.

Suomen arvoiset teemani

Suomi elää metsästä ja metsä elää Suomessa hyvin. Pohjavedet ja kaivosmineraalit ovat kansallisomaisuutta ja suojeltava kiireisesti lainmuutoksilla. Suomen etu on tärkeämpi kun jonkun puolueen ja sen sidosryhmän etu. Lapset, sairaat ja vanhukset kuuluu hyvinvointiyhteiskunnan hoitaa, mutta se ei onnistu ilman toimivaa taloutta. Julkisen rakentamisen laatu ala-arvoista, vaatii takuuaikojen pidentämistä. Omaishoidon tuki liian pieni. Tiemaksut ulkomaiselle rahtiliikenteelle.

Miten takaan lasteni tulevaisuuden?

19.3.2019

Löytyy jyrkikosonen.com

Jyrki Somessa

Jyrki Kosonen - helppoa kuin 123
12.04.2019 09:12
Suomi elää metsästä ja metsä elää Suomessa hyvin. Meidän pitää panostaa suomalaiseen maatalouteen, jotta voimme ruokkia ilmaston lämmetessä paitsi itsemme niin myös muun Euroopan. Toimiva yhteiskunta pitää huolta vanhuksista, lapsista ja sairaista. Vetämällä terveesti kotiinpäin ja suosimalla suomalaista tuotantoa, teollisuutta ja osaamista niin hankinnoissa kuin investoinneissa, varmistamme että tämä maa voi hyvin nyt ja tulevaisuudessa. Katso Jyrkin vaalivideo ja lue lisää Jyrkin ajatuksia täältä: http://jyrkikosonen.com. Äänestä Jyrkiä sunnuntaina Uudellamaalla numerolla 123.
06.04.2019 09:58
Nyt on vaalivideokin vihdoin valmis. Saa ja pitää jakaa. "Helppoa kuin 123". 👍 #vaalivideo #eduskuntavaalit2019 #eduskuntavaalit #vaalit #eduskuntavaalit19
04.04.2019 20:50
Tänään vaaliväittelyssä Kokoomuksen ja Sinisten edustajien kanssa saatiin kertoa mikä meni hallitukselta huonosti.
29.03.2019 21:00
Tervehdys ystävät, kirjoitin maaseudun tulevaisuudesta(otsikko vastaa tarinaa). Lue lisää: https://www.jyrkikosonen.com/blogi/2019/03/29/29324
21.03.2019 10:41
Tervehdys ystävät, peli on avattu ja niin on uudet nettisivunikin. Tässä on ensimmäinen mutta ei viimeinen blogikirjoitukseni minua paljon mietityttäneestä aiheesta eli siitä, miten voimme taata lapsillemme hyvän tulevaisuuden. https://www.jyrkikosonen.com/blogi/2019/03/21/29425