Uudenmaan Keskustanuoret hakevat toiminnanjohtajaa

Keskusta.fi / Uusimaa / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Uudenmaan Keskustanuoret hakevat toiminnanjohtajaa
9.12.2014 11:00

Uudenmaan Keskustanuoret hakee toiminnanjohtajaa

Keskustanuoret on Suomen vaikuttavin nuorisojärjestö ja vahva muutosvoima, jossa jäsenellä on lupa omaan ääneen sekä mahdollisuus kasvaa erilaisuutta ja luontoa kunnioittavaksi ihmiseksi. Keskustanuoriin on helppo tulla omana itsenään. Keskustanuoret ovat monipuolisesti sivistynyt joukko, joka osaa nauraa -ennen kaikkea itselleen. Uudenmaan Keskustanuoret on yksi Keskustanuorten 18:sta piiristä. Arvojamme ovat sivistys, yhdenvertaisuus, kestävä kehitys ja yhteisöllisyys. 15 - 30-vuotiaita jäseniämme yhdistää halu edistää demokratiaa, ihmisyyttä ja vapautta.

Haemme nyt joukkoomme

TOIMINNANJOHTAJAA

Keskustanuorten Uudenmaan piiri ry etsii energistä ja aikaansaavaa toiminnanjohtajaa monipuoliseen ja itsenäiseen työhön. Toiminnanjohtaja huolehtii toiminnan ideoinnista, suunnittelusta ja käytännön toteutuksesta yhdessä johtokunnan kanssa. Toiminnanjohtajan keskeisimpiä tehtäviä ovat järjestön toiminnasta ja taloudesta vastaaminen, toiminnan kehittäminen, viestintä, jäsenpalvelut, tapahtuma- ja kokousjärjestelyt sekä nuorten aktiiviseen kansalaisuuteen kasvattaminen.

Odotamme sinulta rautaista organisointitaitoa, hyvää suullista ja kirjallista viestintäkykyä, taloushallinnon tuntemusta, nopeaa asioiden omaksumiskykyä sekä kykyä itsenäiseen, vastuulliseen ja joustavaan työskentelyyn. Lisäksi sinulla tulisi olla oma-aloitteisuutta ja intoa tarttua haasteisiin. Kokemus poliittisesta ja /tai nuorisojärjestötoiminnasta katsotaan eduksesi. Eduskuntavaalit järjestetään keväällä 2015, joten toivomme hakijoilta myös markkinointi- ja palveluhenkisyyttä sekä kokemusta vaaleista.

Tarjoamme sinulle itsenäisen ja haastavan työn, mahdollisuuden kehittää ja suunnitella monipuolista nuorisotoimintaa sekä kartuttaa järjestökokemusta. Työpaikkasi sijaitsee Keskustan Uudenmaan piiritoimistolla Helsingissä puoluetoimiston kanssa samoissa tiloissa, mutta työ on hyvin liikkuvaa ja osittainen etätyökin mahdollista.

Työsuhde alkaa 31.1.2015 (tai sovittaessa helmikuun alkupuolella). Työaika on 20h/vko, joskin kausittainen vaihtelu on suurta. Työ edellyttää matkustelua sekä työskentelyä iltaisin ja viikonloppuisin. Ajokortti ja oman auton käyttömahdollisuus lasketaan eduksi työtehtävien ja työn luonteen takia.

Hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen toimitetaan sähköisesti osoitteeseen uusimaa(at)keskustanuoret.fi viimeistään 5.1.2015 klo 12.00. Haastattelut järjestetään 7.-9.1.2015 Helsingissä. Ilmoitathan hakuvaiheessa, jos nämä päivät eivät sinulle sovi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Uudenmaan Keskustanuorten puheenjohtaja Sanna Koski, s-posti sannaiik@student.uef.fi tai puh. 0405688874.