Puoluehallituksen valintoja

Keskusta.fi / Varsinais-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Puoluehallituksen valintoja
26.1.2017 21:00
annina uutisiin.jpgPuoluehallituksen työvaliokunnan uusi jäsen Annina Ruottu

Varsinais-suomalaiset Annina Ruottu ja Olavi Ala-Nissilä valittiin merkittäviin Keskustan puoluetehtäviin

Annina Ruottu ja Olavi Ala-Nissilä valittiin merkittäviin puoluetehtäviin

Suomen Keskustan puoluehallitus nimesi tänään kokouksessaan uuden työvaliokunnan kahdeksi vuodeksi. Työvaliokuntaan valittiin lietolainen Varsinais-Suomen Keskustan varapuheenjohtaja Annina Ruottu.

Työvaliokuntaan kuuluvat puolueen puheenjohtaja Juha Sipilä, varapuheenjohtajat Katri Kulmuni, Antti Kurvinen ja Juha Rehula sekä puoluesihteeri Jouni Ovaska ja puoluehallituksen jäsenistä Annina Ruotun lisäksi Hanna Huttunen Pohjois-Karjalasta ja Esko Lehtimäki Etelä-Pohjanmaalta.  Työvaliokunnan työhön osallistuvat myös eduskuntaryhmän ja sisarjärjestöjen puheenjohtajat sekä puolueen ministerit.

Puoluehallitus nimesi keskustan talouspoliittisen työryhmän puheenjohtajaksi  loimaalaisen kansanedustaja Olavi Ala-Nissilän. Ala-Nissilä korvaa tehtävässä kansanedustaja Mika Lintilän, joka aloitti joulukuussa elinkeinoministerin tehtävien hoitamisen.