Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista / Uutisarkisto / Opi, osaa, innostu ja innosta - Tarjoamme työtä tulevaisuudentekijälle Keskustassa
28.9.2017 10:00
Keskusta K-S opi osaa innostu ja innosta 10 2017.jpg

Keskusta on Keski-Suomen vaikuttavin poliittinen järjestö ja maakuntamme muutosvoima. Yli 8 000 jäsentämme 23 kunnallisjärjestössä ja 140 paikallisyhdistyksessä kaipaavat huolenpitoasi.

Haemme joukkoomme ajalle 1.1.-31.12.2017 aktiivista, oma-aloitteista ja ihmisistä innostuksensa imevää projektityöntekijää, jolla myyntihenkisyys ja tietotekniset taidot kulkevat käsi kädessä järjestötyön tuntemuksen kanssa. Arvostamme maalaisjärjen käyttöä, organisointikykyä sekä toimistotyön tuntemusta. Ennakkoluuloton asenne puhelimessa tehtävää jäsenpalvelutyötä kohtaan on työssä viihtymisen perusedellytys.

Tarjoamme sinulle toimistosihteerin sijaisuuden oheen oman jäsenhankintaprojektin toteutettavaksi. Työajan suhteen olemme joustavia eli työ sopii hyvin esimerkiksi opiskelijalle tai eläkeläiselle. Toimipisteemme sijaitsee Jyväskylän keskustassa.

Vapaamuotoiset hakemukset toimitetaan sähköpostitse ti 10.10.2017 mennessä osoitteella: pauliina.maukonen-karkkainen@keskusta.fi Tiedusteluihin vastaamme puhelimitse p. 050-573 5353 pe 29.9. klo 15-17 ja ma 9.10. klo 10-12. Lue lisää: www.keskusta.fi/keski-suomi