Kuvapankki

Keskustan värit ase-tiedostona taittajille

Keskustan eduskuntaryhmän tunnus

Keskustan graafinen ohjeistus

Kuvituskuvapankki (kuvituskuvia keskustaväen käyttöön)

Eduskuntavaalien tunnus:

Suomi-kuntoon-uutiskuva.jpg

Kaikki Suomi kuntoon -tiedostot sekä ohjeet>>

Suomi kuntoon -tunnuksen kirjasin on nimeltään Ventography.

Keskusta_191x240.png

Centern_191X240.png

Toimitusehdot ja ohjeet

Toimitusehdot

1. Keskustan kuvapankki antaa kuvat maksutta julkaisukäyttöön. Julkaisuoikeutta ei voi myydä eikä siirtää kolmannelle osapuolelle. Kuvituskuvat ovat sallittu ainoastaan keskustajärjestöjen käyttöön.

2. Tekijänoikeus säilyy kuvaoikeuden haltijalla / Suomen Keskustalla / Keskustan eduskuntaryhmällä.

3. Kuvia ei saa manipuloida ilman kuvaajan lupaa.

Ohje:

Valitse valikosta haluamasi linkki ja pääset kuvavalikkoon. Klikkaa taas mieleistäsi kuvaa kuvaryhmässä ja pääset selausikkunaan. Nuolella voit selata eteen- ja taaksepäin kuvavalikossa. Kun oikea otos löytyy, klikkaa hiiren oikealla ja valitse Download.

Keskustatunnuksen linkki vie yksittäseen tiedostoon. Valitse silloin suoraan Download.

Kuvapankkiasioissa ota yhteyttä: katri.hyvakka@keskusta.fi

​Pari vinkkiä:

Nettisivujen ja painotöiden sekä ilmoitusten kuvitukseen ei kannata käyttää netistä löydettyjä kuvia. Itse otetut kuvat ovat turvallisimpia ja nekin sillä rajoituksella, että kuvissa mahdollisesti esiintyviltä henkilöiltä on erikseen pyydetty lupa kuvan käyttämiseen.

Alla henkilökuvapankissa olevat kuvat on tarkoitettu esim. tapahtumailmoitteluun, jossa ko. henkilö on itse mukana.  Tänne  on tulossa lähiaikoina myös valikoima yleiskuvia, joiden käyttö Keskustan järjestötyössä on vapaata ja jopa suotavaa. Sitä ennen kannattaa toimia turvallisesti ostamalla kuvia kuvapankeista.