Toimikunnat 2017

Piirihallituksen alaisuudessa ja apuna toimivat eri aloja edustavat toimikunnat. Toimikuntien tehtävä on toimia kosketuspintana piirin keskustalaisiin toimijoihin ja oman alansa asintuntijoihin. Toimikunnat järjestävät tilaisuuksia ja tapaamisia omassa piirissään sekä avoimia tapahtumia teemoittain.

Toimikuntien yhteystiedot  2017

KANSAINVÄLISTEN ASIOIDEN TOIMIKUNTA
pj. Satu Simelius
satu.simelius@gmail.com

vpj. Eero Vainio
eero.vainio@eskv.info

Jäsenet:
Emmi Haavisto, Piia Hallanheimo, Leo Haltsonen, Marjaana Hoikkala, Olavi Koivukangas, Viktoria Kulmala, Olga Kulmala, Vilja Lahti, Marika Loponen, Anneli Minks, Kalle Myllymäki, Matias Roto, Kenneth Sundberg  ja Timo Virtanen.

KIRKOLLISASIAIN TOIMIKUNTA
pj. Matias Roto
matias(at)roto.nu
rotomatias44(at)gmail.com

vpj. Antti Ruska
puh. 0445548255
antti.ruska(at)gmail.com

Jäsenet:
Juha Aavikko, Markku Autio,Pekka Heikkilä, Maija Jaakkola-Angervuori,  Marjatta Kapari, Seppo Knuuttila, Anja Kurvinen, Jari Laiho, Lauri Laukkanen, Hilkka Lindgren, Minna Luotonen, Matti Mäkitalo, Tuomo Norvasuo, Kerttu Palmunen, Pirjo Parviainen, Antti Ruska,
Taru Sahla, Heikki Vainio ja Saku Valtanen.

KUNNALLISTOIMIKUNTA
pj. Mika Munkki
mikamunkki(at)dnainternet.net

vpj. Pekka Kuusisto
puh. 0407443663
pekka.kuusisto(at)lahitapiola.fi

Jäsenet:

Tuomas Lahtinen, Merja Lehti, Niina Mikkola, Jarmo Mäntynen, Asko Määttänen, Pekka Määttänen, Laura Nummela,Tuija Nummela, Lauri Palmunen, Heimo Pohjanpalo, Jukka Rantala, Outi Rautalin, Samuli Santalahti, Aimo Suikkanen, Ann-Mari Tammenlaakso-Anttonen ja Jarmo Virtanen

MAASEUTU- JA MAATALOUSTOIMIKUNTA
pj. Esko Kiviranta
esko.kiviranta(at)eduskunta.fi

vpj. Pekka Ahokas
pekka.ahokas(at)loimaa.fi

Jäsenet:
Matti Agge, Matti Anttila, Erkki Haavisto,Simo Kaamanen, Harri Kaitala, Kalevi Kallonen, Ari-Pekka Kirjonen, Esa Kyynäräinen, Hanne Lassila, Vesa Lukkala, Sauli Lähteenmäki, Paavo Myllymäki, Antti Niittynen, Sanna Nokka, Satu Nurmi, Reino Rouhiainen, Heikki Saarinen, Maarit Salminen, Päivi Sandell,Jari Seikola, Mervi Soupas, Henna Takatalo, Kirsi Toivola, Heikki Virtanen, Mikko Virtanen ja Tapio Ylitalo.

SAARISTOASIAIN TOIMIKUNTA

pj. Kalevi Kallonen
puh. 0400325701
kalevi.kallonen@ebaana.net

vpj. Samuli Santalahti
puh. 0500204957
samuli.santalahti@naantali.fi

Jäsenet:
Matti Agge, Paula Achren, Anders Bjökqvist, Hannu Heikkilä, Helka Huttela, Heidi Jaakkola, Harri Kaitala, Olli Laivo, Pauli Laivo, Jaakko Lehmuskoski, Merja Lehti, Kimmo Lehtinen, Jarmo Mäntynen, Tuija Nummela, Juhani Saarinen, Heikki Saarinen, Tiina Torkkeli-Pitkäränta, Olavi Tuomi, Marita Tuominen, Annika Urpolahti, Launo Valtonen ja Vilho Vuorinen.

SOSIAALI- JA TERVEYSTOIMIKUNTA
pj. Hanna Yli-Liipola
puh.0445320043
hannaelina(at)wippies.fi

vpj. Riitta Karjalainen
puh.0505299633
riitta.karjalainen@turku.fi

Jäsenet:
Teija Ek-Marjamäki, Ulla Huittinen, Simo Inkeroinen, Kalevi Kallonen, Sirkku Kankaanpää, Mirjam Karila, Elina Keloniemi-Hurttila, Anna-Liisa Koivisto, Reino Lindqvist, Vesa Lukkala, Minna Luotonen, Katriina Mäntylä, Sini Paasikivi, Tuomo Pelander, Jukka Rantala, Tanja Raisto-Elo, Outi Rautalin, Tarja Saari, Saara Sirkiä, Matti Valkeinen ja Tarja Vuontela.

TYÖMARKKINATOIMIKUNTA
pj. Riitta KarjalainenMartti  (TEHY)
puh. 04490748xx
riitta.karjalainen(at)turku.fi

Jäsenet:
Vpj. Martti Hyssälä (ins,Akava), Minna Luotonen  Eija Järvelä (TEHY), Harri Kaitala, Pia Kauhanen (TEHY) Jukka Laaksonen(JYTY), Juha Laurila, Tapani Laurila (Metalli),Matti Linna,Tuomas Meriniemi,  Erkki Mäki-Laurila(Metalli), Jorma Mörsky(OAJ), Juho Raiko, Olli Sillanpää (Sähköliitto), Timo Soinu, Oili Tamminen (SuPer)  Tuure Vepsä(SEL) ja Nina Varjonen

YRITTÄJÄ- JA ELINKEINOTOIMIKUNTA
pj. Eero Vainio
eero.vainio(at)eskv.info

vpj. Kenneth Sundberg
kenneth.k.sundberg(at)gmail.com

Jäsenet:
Kari Alhbom, Reijo Hartikka, Heini Jalkanen, Virpi Järäinen, Ari Ketoniemi, Olli Kylänpää, Esa Kyynäräinen, Jorma Laaksonen, Tuomas Lahtinen, Mika Lehtonen, Matti Linna, Miikka Martti, Jukka Rantala,  Heikki Salakari, Antti Sirkiä, Jari Tahila, Seppo Torikka, Matti Viksten Timo Virtanen ja Vuokko Virtanen.