Toimikunnat 2016

puh.0400 638 755
kenneth.k.sundberg(at)gmail.com

Jäsenet:
Janne Ahonen, Erkki Haavisto, Leo Haltsonen, Marjaana Hoikkala, Olavi Koivukangas, Viktoria Kulmala, Olga Kulmala, Vilja Lahti, Marika Loponen, Kalle Myllymäki, Matias Roto, Eero Vainio (vpj)  ja Timo Virtanen.

KIRKOLLISASIAIN TOIMIKUNTA
pj. Matias Roto
matias(at)roto.nu
rotomatias44(at)gmail.com

Jäsenet:
Juha Aavikko, Markku Autio,Pekka Heikkilä, Maija Jaakkola-Angervuori,  Marjatta Kapari, Seppo Knuuttila, Anja Kurvinen, Jari Laiho, Lauri Laukkanen, hilkka Lindgren, Minna Luotonen, Matti Mäkitalo, Tuomo Norvasuo, Kerttu Palmunen, Pirjo Parviainen, Pirjo Parviainen, Antti Ruska (vpj),
Taru Sahla, Heikki Vainio ja Saku Valtanen.

KUNNALLISTOIMIKUNTA
pj. Mika Munkki
mikamunkki(at)dnainternet.net

Jäsenet:

Emmi Haavisto, Matti Karjalainen, Pekka Kuusisto (vpj), Merja Lehti, Niina Mikkola, Asko Määttänen, Pekka Määttänen, Laura Nummela, Matias Ollila, Lauri Palmunen, Heimo Pohjanpalo, Outi Rautalin, Samuli Santalahti, Aimo Suikkanen ja Ann-Mari Tammenlaakso-Anttonen.

MAASEUTU- JA MAATALOUSTOIMIKUNTA
pj. Esko Kiviranta
esko.kiviranta(at)eduskunta.fi

Jäsenet:
Matti Agge, Pekka Ahokas, Matti Anttila, Harri Kaitala, Kalevi Kallonen (vpj), Ari-Pekka Kirjonen, Hanne Lassila, Vesa Lukkala, Sauli Lähteenmäki, Paavo Myllymäki, Antti Niittynen, Sanna Nokka, Satu Nurmi, Simo Pirilä, Reino Rouhiainen, Heikki Saarinen, Maarit Salminen, Jari Seikola, Mervi Soupas, Kirsi Toivola, Heikki Virtanen, Mikko Virtanen ja Tapio Ylitalo.

SOSIAALI- JA TERVEYSTOIMIKUNTA
pj. Hanna Yli-Liipola
puh.0445320043
hannaelina(at)wippies.fi

Jäsenet:
Arja Ahonen, Teija Ek-Marjamäki, Ulla Huittinen, Kalevi Kallonen, Sirkku Kankaanpää, Mirjam Karila, Riitta Karjalainen (vpj), Elina Keloniemi-Hurttila, Anna-Liisa Koivisto, Reino Lindqvist, Vesa Lukkala, Minna Luotonen, Katriina Mäntylä, Matias Ollila, Sini Paasikivi,  Riika Patrakka, Tuomo Pelander, Outi Rautalin, Tarja Saari, Jaakko Uutela, Matti Valkeinen ja Tarja Vuontela.

TYÖMARKKINATOIMIKUNTA
pj. Riitta KarjalainenMartti  (TEHY)
puh. 04490748xx
riitta.karjalainen(at)turku.fi

Jäsenet:
Janne Ahonen (LAL,Akava), Martti Hyssälä (ins,Akava), Minna Luotonen  Eija Järvelä (TEHY), Harri Kaitala, Pia Kauhanen (TEHY) Jukka Laaksonen(JYTY), Juha Laurila, Tapani Laurila (Metalli), Erkki Mäki-Laurila(Metalli), Jorma Mörsky(OAJ), Juho Raiko,  Olli Sillanpää (Sähköliitto ), Timo Soinu, Aulis Suominen(JYTY), Oili Tamminen (SuPer) ja Jaakko Uutela(SuPer), Tuure Vepsä(SEL) ja Pekka Reponen (puolue).

YRITTÄJÄ- JA ELINKEINOTOIMIKUNTA
pj. Eero Vainio
eero.vainio(at)eskv.info

Jäsenet:
Kari Alhbom, Reijo Hartikka, Heini Jalkanen,  Olli Kylänpää, Esa Kyynäräinen, Jorma Laaksonen, Ari-Pekka Lehto, Mika Lehtonen, Jarkko Löytti, Miikka Martti, Tuija Nummela, Jukka Rantala,  Heikki Salakari (vpj), Antti Sirkiä, Kenneth Sundberg, Jari Tahila, Seppo Torikka, Matti Viksten Timo Virtanen ja Vuokko Virtanen.