Keskusta.fi / Varsinais-Suomi / Suomeksi / Liity jäseneksi

Tervetuloa tulevaisuuden tekijöiden joukkoon

Keskustan jäsenyys kannattaa. Keskustan jäsenenä pääset tekijäksi Suomen suurimpaan puolueeseen ja rakennat Suomea kotikunnastasi lähtien yhdessä muiden ihmisyyden, yhteisvastuun ja yhdessä tekemisen nimeen vannovien kanssa. Keskustan jäsenyys on niille, joille pelkkä puhe ei riitä, vaan jotka vaativat tekoja aatteiden tueksi. Jos toimeen ei tartuta, mikään ei taatusti muutu paremmaksi

Keskustassa voit olla jäsenenä puolueen yhdistyksissä, Keskustanaisissa, Keskustanuorissa tai Keskustaopiskelijoissa. Jäsenenä pääset vaikuttamaan Keskustan politiikkaan ja osallistumaan puolueen päätöksentekoon sekä monipuolisiin tapahtumiin. Saat koulutusta, uusia ystäviä ja mielenkiintoisen harrastuksen - oman ponnahduslautasi huipulle. Olemme uudistamassa puolueen sääntöjä niin, että jäsenten ääni kuuluu tulevaisuudessa entistäkin vahvemmin puolueen päätöksenteossa, politiikassa ja toiminnassa.

Keskustan jäsenkortilla saat monipuolisia ja jatkuvasti lisääntyviä etuja. Keskustan jäsenenä saat lisäksi jäsenlehti Sentterin, joka kertoo ihmisistä ja ilmiöistä Keskustan sisällä ja ulkopuolella.

Keskustan jäsenmaksu on 30 euroa per aikuinen jäsen. (20 euroa opiskelijoilta). Jäseneksi voit liittyä tästä tai sivuston oikean palstan Liity jäseneksi -painikkeesta. Jäseneksi liittyminen internetissä edellyttää tunnistautumista verkkopankkitunnuksilla.