Menneet tapahtumat 2014

Syysmarkkinat Uudessakaupungissa 3.-4.10.2014

Lauantai 26.4.2014 Keskusta mukana kevätmarkkinoilla Uudenkaupungin torilla.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tiistaina 8.4.2014 klo 18.30 Turinatuokio
Wallilan Kartano, Alinenkatu 41, Uusikaupunki

Mukana keskustelussa on kansanedustajaehdokas Tanja Raisto-Elo ja eurovaaliehdokas Hannu Takkula.

Kaikki ovat tervetulleita tilaisuuteen. Kalanti-Uusikaupunki paikallisyhdistys kutsuu mukaan vierailulle Laitilalaiset aateveljet ja -sisaret.

Keskustan turinatuokio
Kalantitalolla to 6.3.2014 klo 18:00

Keskustelutilaisuus uusikaupunkilaisia keskusteluttavista asioista ja muista ajankohtaisista jutuista.

Tule mukaan kuulemaan ja sanomaan oma mielipiteesi ajankohtaisista aiheista sekä antamaan suuntaa keskustalaiselle ajattelulle.

Mukana on Keskustan valtuutettuja, hallituksen jäseniä sekä lautakuntien ja johtokuntien jäseniä. Mukana on myös paikallisyhdistyksen johtokunta.

Olethan sinäkin mukana vaikuttamassa!

Keskustelut alkavat heti to 6.3.2014 klo 18:00 alkavan vuosikokouksen jälkeen Kalantitalolla.

Keskustan Turinatuokio Kalantitalolla

Keskustan Kalanti-Uusikaupunki paikallisyhdistyksen Turinatuokiot jatkuvat pienen tauon jälkeen taas Kalantitalolla. Perjantaina 14.2.klo 19.00 saamme alustajaksi eurovaaliehdokkaan Timo Kauniston. Ystävänpäivänä olette kaikki asiasta kiinnostuneet tervetulleita kuuntelemaan Kauniston mietteitä EU:n kehityssuunnista. Lisäksi kaikilla on mahdollisuus esittää hänelle terveisiä ja kysymyksiä EU asioista ja muistakin ajankohtaisista jutuista. Tule mukaan kertomaan oma näkemyksesi siitä, mihin suuntaan suomalaismeppien pitäisi EU-parlamentissa asioita viedä ja mihin yrittää vaikuttaa.