Tervetuloa Paimion Keskustan sivuille

Kunnallisjärjestö on Paimiossa toimivien paikallisosastojen kattojärjestö. Kunnallisjärjestö tekee yhdessä valtuustoryhmän kanssa paimiolaista kunnallispolitiikkaa.

Jos yhteisiin asioihin vaikuttaminen kiinnostaa Sinua, ota yhteyttä kunnallisjärjestön puheenjohtaja Mikko Lindberg 05060222 mikko.lindberg (at) paimio.fi  tai sihteeri Heikki Kuparinen 0505280681  heikki.kuparinen (at) paimio.fi tai johonkin muuhun näillä sivuilla mainittuun paikallisosaston tai kunnallisjärjestön toiminnassa mukana olevaan henkilöön - Sinut otetaan lämpimästi vastaan!

Paimion Keskusta valtuustoryhmän pitämät maanantaipalaverit ovat kaikille avoimia. Maanantaipalaverit ovat kaupunginhallituksen ja -valtuuston kokouksia edeltävinä maanantaina. Tilaisuudet alkavat klo 19 Kino LSS, Hirsitie 4. Tervetuloa!

Keskustan Paimion kunnallisjärjestön sivujen päivityksestä vastaa Joona Uusitalo. Postia voit lähettää osoitteeseen jojuu (at) utu.fi

Tavataan

Maanantaipalaverit klo 19 Vistan Kinossa, os. Hirsitie 4. Tervetuloa!

Uutisia

• IMG_20170814_135012.png

Terveiset piiritoimistolta

22.8.2017

Piiritoimisto sai uuden työntekijän

• unelmienvs1_VÄRI.png

Varsinais-Suomen Keskusta nimesi ehdokkaita maakuntavaaliin

13.6.2017

Ensimmäiset maakuntavaaliehdokkaat on nimetty tammikuun 2018 vaalia varten. Ehdokkaat ovat tavattavissa kesätapahtumissa. Unelmien Varsinais-Suomi -kampanjassa kysytään ihmisten odotuksia uudelta maakunnalta.

• saaristo.jpg

Saaristoasiain-toimikunta vastustaa yhteysalusten maksukokeilua

19.12.2016

Varsinais-Suomen Keskustan saaristoasiaintoimikunta vastustaa lausunnossaan valtioneuvoston asetuksen sisältöä. Yhteysalukset ovat perusedellytys saaristossa asumiselle ja elämiselle - elinehto, jota ei saa hävittää.

• Ranta saaristo.jpg

Syyskokous otti kantaa metsien ja saariston puolesta

21.11.2016

Keskustan Varsinais-Suomen piirin syyskokous kokoontui Kemiönsaarella 19.11.2016 ja otti kantaa metsien hiilinielu- sekä merimetso ja hylje-kysymykseen. Lisäksi kokous kannatti Satu Simeliuksen valintaa Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi.

• Varsinais-Suomi vaakuna.jpg

Sekoitetaan sote ja itsehallinto!

21.1.2016

Varsinais-Suomen keskustan piirihallitus on huolissaan tavasta, jolla maakunnallista sote-uudistusta ja maakunnallista itsehallintouudistusta johdetaan Varsinais-Suomessa.