Kiitos kaikille kuntavaaliehdokkaille.

Kuntavaaliehdokkaisiin voitte olla suoraan yhteydessä, tutustua heihin vaalikoneiden kautta, sosiaalisessa mediassa kuten esim. facebookissa sekä vaaliteltoillamme mm. 31.3. ja 7.4. Kunnallislehti järjestää 1.4. vaalitilaisuuden, jossa ehdokkaitamme on myös mukana. Tervetuloa tutustumaan ehdokkaisiimme - myös he haluavat keskustella kanssanne ja kuunnella  - mielipiteenne on tärkeä ja huolenpito huomennakin on yhteinen asiamme.

Henkilön Joona Uusitalo kuva.

Kunnallisjärjestö on Paimiossa toimivien paikallisosastojen kattojärjestö. Kunnallisjärjestö tekee yhdessä valtuustoryhmän kanssa paimiolaista kunnallispolitiikkaa.

Jos yhteisiin asioihin vaikuttaminen kiinnostaa Sinua, ota yhteyttä kunnallisjärjestön puheenjohtaja Mikko Lindberg 05060222 mikko.lindberg (at) paimio.fi  tai sihteeri Heikki Kuparinen 0505280681  heikki.kuparinen (at) paimio.fi tai johonkin muuhun näillä sivuilla mainittuun paikallisosaston tai kunnallisjärjestön toiminnassa mukana olevaan henkilöön - Sinut otetaan lämpimästi vastaan!

Paimion Keskusta valtuustoryhmän pitämät maanantaipalaverit ovat kaikille avoimia. Maanantaipalav,erit ovat kaupunginhallituksen ja -valtuuston kokouksia edeltävinä maanantaina. Tilaisuudet alkavat klo 19 Kino LSS, Hirsitie 4. Tervetuloa!

Keskustan Paimion kunnallisjärjestön sivujen päivityksestä vastaa Joona Uusitalo. Postia voit lähettää osoitteeseen joona.uusitalo (at) nuva.fi.

Tavataan

Maanantaipalaverit klo 19 Vistan Kinossa, os. Hirsitie 4. Tervetuloa!

Uutisia