Tervetuloa

Kunnallisjärjestö on Paimiossa toimivien paikallisosastojen kattojärjestö. Kunnallisjärjestö tekee yhdessä valtuustoryhmän kanssa paimiolaista kunnallispolitiikkaa.

Jos yhteisiin asioihin vaikuttaminen kiinnostaa Sinua, ota yhteyttä kunnallisjärjestön puheenjohtaja Mikko Lindberg 05060222 mikko.lindberg (at) paimio.fi  tai sihteeri Heikki Kuparinen 0505280681  heikki.kuparinen (at) kolumbus.fi tai johonkin muuhun näillä sivuilla mainittuun paikallisosaston tai kunnallisjärjestön toiminnassa mukana olevaan henkilöön - Sinut otetaan lämpimästi vastaan!

Paimion Keskusta valtuustoryhmän pitämät maanantaipalaverit ovat kaikille avoimia. Maanantaipalaverit ovat kaupunginhallituksen ja -valtuuston kokouksia edeltävinä maanantaina. Tilaisuudet alkavat klo 19 Vistan Kinossa Hirsitie 4. Tervetuloa!

Keskustan Paimion kunnallisjärjestön sivujen päivityksestä vastaa Pasi Pöri. Palautetta voit lähettää osoitteeseen pasi.pori(at)agostoplan.fi

Tavataan

Maanantaipalaverit klo 19 Vistan Kinossa, os. Hirsitie 4. Tervetuloa!

Uutisia