Tervetuloa Paimion Keskustan sivuille

Kunnallisjärjestö on Paimiossa toimivien paikallisosastojen kattojärjestö. Kunnallisjärjestö tekee yhdessä valtuustoryhmän kanssa paimiolaista kunnallispolitiikkaa.

Jos yhteisiin asioihin vaikuttaminen kiinnostaa sinua, ota yhteyttä kunnallisjärjestön puheenjohtaja Tarja Vuontelaan 0400910402 tarja.vuontela (at) paimio.fi  tai sihteeri Heikki Kupariseen 0505280681  heikki.kuparinen (at) paimio.fi tai johonkin muuhun näillä sivuilla mainittuun paikallisosaston tai kunnallisjärjestön toiminnassa mukana olevaan henkilöön - sinut otetaan lämpimästi vastaan!

Ota myös Paimion Keskusta seurantaan Facebookissa!

Paimion Keskusta valtuustoryhmän pitämät maanantaipalaverit ovat kaikille avoimia. Maanantaipalaverit ovat kaupunginhallituksen ja -valtuuston kokouksia edeltävinä maanantaina. Tilaisuudet alkavat klo 19 Kino LSS, Hirsitie 4. Tervetuloa!

Keskustan Paimion kunnallisjärjestön sivujen päivityksestä vastaa Joona Uusitalo. Postia voit lähettää osoitteeseen joona.uusitalo (at) paimio.fi.

Tavataan

Maanantaipalaverit klo 19 Vistan Kinossa, os. Hirsitie 4. Tervetuloa!

Uutisia