Tervetuloa

Tutkimustenkin mukaan suurin osa meistä suomalaisista sijoittuu arvoiltaan ja mielipiteitään poliittiseen keskustaan. Me keskustalaisesti ajattelevat suomalaiset emme jätä kaveria pulaan ja pidämme kaikista huolta. Me teemme tunnollisesti työmme ja toivomme, että meitä kohdellaan reilusti työpaikalla. Me ajattelemme, että Suomea voidaan rakentaa vain työnteolla ja yrittämisellä.

Me välitämme ympäristöstä, kannatamme valinnanvapautta asumiseen ja lastenhoitoon ja haluamme kotimaassa kasvatettua turvallista ruokaa. Me edellytämme vakaata ja luotettavaa otetta päättäjiltä, ilman turhaa kiihkoilua.

Me keskustalaisesti ajattelevat mynämäkiläiset haluamme pitää palvelut lähellä mynämäkiläisiä ja puolustammekin siksi itsenäistä Mynämäkeä. Pyrimme yhteistyössä lähikuntien kanssa ylläpitämään olemassa olevia palveluja ja pyrimmekin tukemaan ja kehittämään esimerkiksi Perusturvakuntayhtymä Akselin toimintaa.

Haluamme kehittää Mynämäen kyliä ja ylläpitää mahdollisimman monta kyläkoulua, jotta lasten koulumatka ei kasvaisi turhan pitkäksi. Haluamme, että vanhuksista huolehditaan, vaikka he asuisivatkin kotonaan, kaukana kunnan keskustasta. Pyrimme huolehtimaan toisistamme, muista mynämäkiläisista, taustasta riippumatta, jotta meillä kaikilla olisi hyvä asua ja elää kunnassamme.

Näiltä sivuilta löydät tietoa Mynämäen Keskustan tapahtumista, kuntapäättäjistä ja mielipiteistä.
Tervetuloa mukaan rakentamaan kaikille hyvää Mynämäkeä!

Ota yhteyttä!  v.2016

Sihteeri