Varsinais-Suomen Keskusta

Tempauspäivä yläkuva.jpg

Piiritoimisto on avoinna pääasiassa arkisin klo 9-15.

Ennen vierailua kehotamme aina varmistamaan etukäteen toimiston puhelinnumerosta 010 2922060, että olemme paikalla.

Kiireellisisssä asioissa voit olla yhteydessä toiminnanjohtajaan satu.simelius@keskusta.fi tai 040 356 5599

Kiinnostaako valta ja vastuu?

Keskusta etsii vaikuttajia ja päättäjiä kaikissa Varsinais-Suomen kunnissa. Ota yhteyttä oman kuntasi keskustajärjestöön tai lähde ehdolle kuntavaaleihin! Lisätietoa kuntavaaleista täällä.

Uutisia
Blogit
  • annina.jpg
    Annina Ruottu

Globalisaation ongelmat ovat yhteisiä

9.8.2016

Keskustanaisten varapuheenjohtaja Annina Ruotun puheenvuoro Suomenmaassa

• Karjalainen Riitta 400x600.jpg
    Riitta Karjalainen

Sairaanhoitajien uudet työnkuvat - mahdollisuus parempiin sote-palveluihin

6.6.2016

Yksittäisissä tutkimuksissa laajavastuisella hoitotyöllä on voitu osoittaa monia myönteisiä vaikutuksia esimerkiksi hoitoon pääsyyn, hoidon laatuun ja potilastyytyväisyyteen.

• Kurvinen Jani 400x600.jpg
    Jani Kurvinen

Vaalit tulevat – Oletko valmis?

18.4.2016

Me itse olemme paljon vartijoina siinä, miten peruspalvelut ovat kaikkien kuntalaistemme saavutettavissa kohtuullisen matkan päässä ja kohtuullisessa ajassa. Meillä Varsinais-Suomessa on monia hyviä esimerkkejä siitä, miten koko ei ratkaise tuotetaanko palvelut taloudellisesti, tehokkaasti ja paikalliset olot huomioiden. Lähtekää ehdolle vaikuttamaan kotikuntanne asioista.

Uutisia Keskustasta
Edellinen 1 2 3 ... 18 19 20Seuraava