Tervetuloa

Jokapäiväinen elämä kotikunnassamme synnyttää asukkaiden välillä verkostoja, yhteisesti hyväksyttyjä toimintatapoja ja keskinäistä luottamusta. Tätä kaikkea kutsutaan sosiaaliseksi pääomaksi. Sosiaalinen pääoma on yksi merkittävä, joskin usein liian vähän hyödynnetty pääoman muoto perinteisten aineellisten hyödykkeiden ja osaamisen rinnalla.

Nurmijärvi on lukuisten kyliensä ja niitä ympäröivän maaseutunsa ansiosta luontaista maaperää sosiaalisen pääoman syntymiselle.

Tavoitteenamme on kehittää Nurmijärvestä menestyvä eheän elämän kunta, joka tarjoaa asukkailleen kulttuurimaisemassaan yhteisöllisen, terveellisen ja turvallisen elinympäristön sekä toimivat palvelut. Kunnan tulee toimia asukkaiden, yritysten ja yhteisöiden kanssa avoimessa vuorovaikutuksessa ottaen huomioon kaikkien ikäryhmien tarpeet.

Tule mukaan!

Nurmijärven Keskustalla on omat nettisivut osoitteessa www.nurmijarvenkeskusta.fi. Siirryt sivuillemme klikkaamalla tätä.

Tavataan

Järjestöilta 11.5.2016