Keskustanaiset

Osana valtakunnallista järjestöä

Valtakunnan tasolla Keskustanaisten historiaan mahtuu tuhansia vaikuttajanaisia, jotka ovat antaneet arvokkaan panoksensa naisten ja perheiden aseman parantamiseksi. Keskustanaiset tarjoavat naisille mahdollisuuden kasvaa vaikuttajanaisiksi, vaihtaa mielipiteitä toisten yhteiskunnallisesta asioista kiinnostuneiden kanssa sekä saada vahvistusta omille ajatuksilleen ja ideoilleen.

Koko valtakunnan katto-organisaationa toimii Suomen Keskustanaiset ry. ja ruotsiksi Center-kvinnorna i Finland rf. Yhdistyksen kotipaikka on Helsingin kaupunki ja toiminta-alue koko maa. Keskustanaisten jäseniä ovat rekisteröidyt piirijärjestöt ja osastot. Keskustanaisten puheenjohtajana toimii kansanedustaja Elsi Katainen.

Hyvinkään Keskustanaiset

Arvokasta ja kotiemme hyväksi tapahtuvaa Keskustanaisten toimintaa vireytettiin Hyvinkäällä syksyllä 2010 ja niinpä aktiivinen joukko keskustalaisia naisia on taas vauhdilla toiminnassa mukana. Tilaisuuksiimme ovat tervetulleita niin naiset, miehet kuin lapsetkin, ikärajoituksia ei ole. Painopistealueita toiminnassa ovat tietysti perhepolitiikka, työelämän sekä terveydenhuollon kysymykset sekä lapset ja vanhusten hoito. Haluamme nostaa esiin ajankohtaisia ongelmia, parantaa palveluja ja yhteistä hyvää oloa.

Uudet jäsenet ovat aina tervetulleita liittymään yhdistykseen!
Ota yhteyttä:

Puheenjohtaja: