Tervetuloa

Tule kanssamme vaikuttamaan uusmaalaisten hyvinvointiin. Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle.

Ota rohkeasti yhteyttä! Soita gsm 045-8546406  tai tule käymään piiritoimistollamme .

Olet sydämellisesti tervetullut!

Piiritoimisto sijaitsee puoluetoimiston yhteydessä osoitteessa Apollonkatu 11a 00100 Helsinki.

Tavataan
  • 11.5.2016 17:00–20:00

Keskustan Uudenmaan piirin järjestöillat Tuusulassa 11. toukokuuta ja Vantaalla 12. toukokuuta. Illat on tarkoitettu kaikille paikallisyhdistysten, pitäjäpaikallisyhdistysten ja kunnallisjärjestöjen johtokuntien jäsenille ja piirihallituksen jäsenille.

Keskusta viestii
  • IMG_5061.JPG

Kesällä aloitettu jalkautuminen kunnallisjärjestöihin hyvässä vauhdissa

29.11.2016

Keskustan piirien ja puoluetoimiston yhteisjalkautuminen kunnallisjärjestöihin aloitettiin kesäkuussa. Tarkoituksena on vuoden vaihteeseen mennessä käydä kaikissa kunnallisjärjestöissä. Yhteiskokoukset on pidetty jo pitkälti yli puolessa kunnallisjärjestöstöistä.

• lapset-lukevat-uutiskuva.jpg

Kannanotto: Sivistyksen pohja rakennetaan kunnissa

27.11.2016

Menestyvän yhteiskunnan perustan muodostaa sivistynyt kansa. Kotikunta-maakuntamallin toteutuessa huomio kunnissa kääntyy entistä voimakkaammin varhaiskasvatukseen, peruskouluun ja toisen asteen koulutukseen. Koulutusjärjestelmä säilyy maailman parhaana vain, jos uudistamme ja kehitämme sitä jatkuvasti. Suomalaisen koulutuksen perusta on kuntapäättäjiemme vastuulla.

• männyt-uutiskuva.jpg

Kannanotto: Pariisin ilmastosopimus edellyttää Suomen metsien parempaa huomioimista EU:ssa

27.11.2016

Keskusta katsoo, että ilmastotyön kannalta on keskeistä laatia EU-tasolle uudet säännöt, jotka tunnustavat myös puuston kasvun sitoman hiilen. Tämä olisi oikeudenmukainen malli myös Suomen metsien kannalta. On tärkeää, että Suomi voi lukea hyväkseen metsien eteen tehtyä ilmastotyötä päästövähennystavoitteita saavutettaessa.

• Keskustan puoluesihteeri Ovaska: Oppositiopuolueiden aika osallistua vastuunkantoon

26.11.2016

Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska patistaa oppositiota osallistumaan vastuunkantoon ja uudistusten toteuttamiseen kuntakentällä, sekä lopettamaan puheet säästöjen ja uudistusten perumisesta.

• Keskustan Elsi Katainen: Tarvitaan kanttia viedä uudistukset maaliin

26.11.2016

Keskustanaisten Elsi Katainen totesi keskustan puoluevaltuustossa Torniossa, että Suomen kuntoon laittamisen urakka on hankala. Hänen mukaansa vastatuulet ovat olleet navakoita. Siksi tarvitaan kanttia viedä uudistukset loppuun asti.