Tervetuloa

Tule kanssamme vaikuttamaan uusmaalaisten hyvinvointiin. Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle.

Ota rohkeasti yhteyttä! Soita gsm 045-8546406  tai tule käymään piiritoimistollamme .

Olet sydämellisesti tervetullut!

Piiritoimisto sijaitsee puoluetoimiston yhteydessä osoitteessa Apollonkatu 11a 00100 Helsinki.

Tavataan
    Keskusta viestii
    • Keskustan ryhmäpuhe hallituksen tiedonantokeskutelussa

19.6.2017

Keskustan eduskuntaryhmä tukee hallitusratkaisua. Ratkaisulla puramme poliittisen kriisin, johon maamme viime viikolla ajautui. Katsomme, että tällä ratkaisulla huolehditaan yhteiskuntamme vakaudesta ja Suomen myönteisen talous- ja työllisyyskehityksen jatkumisesta.

• Keskustan puoluehallitus: Suomi tarvitsee vakautta

14.6.2017

Keskustan puoluehallitus tukee puheenjohtaja Juha Sipilän johdolla aikaansaatua hallitusratkaisua. Nyt jos koskaan Suomi tarvitsee yhteiskunnallista vakautta.

• Kaikkonen-Antti-2017-uutiskuva.jpg

Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen hallitustilanteesta

12.6.2017

Perusteellisista, vakavalla mielellä käydyistä keskusteluista huolimatta edellytyksiä jatkaa entisenlaista yhteistyötä Keskustan, Perussuomalaisten ja Kokoomuksen kesken hallituksessa ei tässä tilanteessa löytynyt.

• Keskustan pohjoissavolaiset kansanedustajat: Kriisinhallintakeskus pidettävä Kuopiossa

8.6.2017

Sisäministeriön työryhmä esittää Kuopiossa sijaitsevan Kriisinhallintakeskuksen siirtämistä pääkaupunkiseudulle ja samalla keskuksen erottamista Pelastusopistosta. Keskustassa emme tätä hyväksy. Kriisinhallintakeskus on osa valtakunnallista pelastusalan osaamiskeskittymää, johon kuuluu keskuksen ja Pelastusopiston myös esimerkiksi elinkeino- ja kehitystoimintaa Kuopiossa.

• Ovaska-Jouni-2016-uutiskuva.jpg

Keskustan Ovaska: Postin jako turvataan koko maassa

7.6.2017

Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska on tyytyväinen eduskunnassa käsittelyssä olevan postilain linjauksiin. Postilaki vahvistaa Postin toimintaedellytyksiä ja turvaa viisipäiväisen jakelun koko maassa, osoittaen oppositiopoliitikkojen pelottelun perusteettomaksi.