Tervetuloa

Tule kanssamme vaikuttamaan uusmaalaisten hyvinvointiin. Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle.

Ota rohkeasti yhteyttä! Soita gsm 045-8546406  tai tule käymään piiritoimistollamme .

Olet sydämellisesti tervetullut!

Piiritoimisto sijaitsee puoluetoimiston yhteydessä osoitteessa Apollonkatu 11a 00100 Helsinki.

Tavataan
    Keskusta viestii
    • Anttila-Sirkka-Liisa-uutiskuva.jpg

Kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttila: Sipilälle työrauha

15.1.2017

Suomi on juuri aloittanut itsenäisyytemme 100-vuotta juhlavuoden monin eri tapahtumin. Juhlavuoden teemana on yhdessä. Isänmaatamme on rakennettu yhdessä asettaen aina kansakunnan etu oman etumme edelle. Sukupolvet ennen meitä puolustivat maata ase kädessä ja monet heistä uhrasivat itsenäisyytemme säilyttämiseksi oman henkensä. Kaveria ei jätetty.

• Kääriäinen-Seppo.jpg

Kansanedustaja Seppo Kääriäinen: Sipilästä ja vähän muustakin

14.1.2017

Sipilä on tullut politiikkaan saadakseen Suomen talouden nousuun ja välttämättömät uudistukset liikkeelle, eikä Sipilä toimi kiitosten toivossa, vaan tulosten takia.

• Keskusta avaa kuntavaalikampanjansa 4. – 5.2.2017

13.1.2017

Keskusta avaa valtakunnallisen kuntavaalikampanjansa risteilyllä Helsingistä Tallinnaan Viking Linen m/s Gabriellalla lauantaista sunnuntaihin 4. – 5.2.2017.

• Keskusta avaa kuntavaalikampanjansa 4. – 5.2.2017

12.1.2017

• Keskustan kansanedustajat kouluissa Espoosta Enontekiölle

10.1.2017

Keskustan kansanedustajat vierailevat tammikuun kolmannella ja neljännellä viikolla yhteensä lähes 60 koulussa ympäri Suomen. Keskustaedustajien vierailukalenteri kattaa koko Suomen Uudenmaan Espoosta käsivarren Lappiin Enontekiölle.