Tervetuloa

Tule kanssamme vaikuttamaan uusmaalaisten hyvinvointiin. Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle.

Ota rohkeasti yhteyttä! Soita gsm 045-8546406  tai tule käymään piiritoimistollamme .

Olet sydämellisesti tervetullut!

Piiritoimisto sijaitsee puoluetoimiston yhteydessä osoitteessa Apollonkatu 11a 00100 Helsinki.

Tavataan
    Keskusta viestii
    • Keskustan eduskuntaryhmä liikkeellä koko Suomessa 2. – 6.3.2017

24.2.2017

​Suomen talous kasvaa. Yhä useampi työtön on saanut työpaikan. Suomen kuntoon laittaminen jatkuu. Keskustan kansanedustajat ovat liikkeellä torstaista maanantaihin 2. – 6.3. koko Suomessa yli sadassa tapahtumassa kuuntelemassa ja keskustelemassa suomalaisten kanssa sosiaali- ja terveyspalvelujen uudistamisesta ja siitä, millaisia kotikunnat lähipalveluineen tulevaisuudessa ovat.

• Kulmuni-Katri-2016-uutiskuva.jpg

Kulmuni: Maakunnat rakentuvat vahvojen seutujen varaan

24.2.2017

Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni toivoo, että hallitus ottaa vakavasti viestin siitä, että viime vuosina erityisesti maakuntien kakkos- ja kolmoskaupungit eli niin sanotut seutukaupungit ovat kärsineet suhteellisen paljon valtion virastojen ja laitosten toimipaikkojen ja henkilötyövuosien vähenemisestä.

• Kurvinen-Antti-uutiskuva.jpg

Kurvinen: Sipilän hallitus on kuntatyöntekijän paras ystävä

23.2.2017

Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Antti Kurvinen iloitsee kuntatalouden valoisammista tulevaisuudennäkymistä. Kuntatalous on vahvistunut Tilastokeskuksen mukaan vuoden 2016 aikana, ja kuntien tulos onkin kokonaisuutena ylijäämäinen. Tämä tarkoittaa valoisampaa tulevaisuutta peruspalvelujen ja kuntien työntekijöiden kannalta.

• Saarikko Annika 400x600.jpg

Saarikko: Peili käteen, Häkämies!

22.2.2017

​Elinkeinoelämän Keskusliiton johtaja Jyri Häkämies vaati suomalaisia naisia nopeammin perhevapailta työelämään. (Lännen media 19.2.) Häkämiehen mukaan sillä tilkittäisiin työllisyysasteemme aukkoja tehokkaasti.

• Kolbe Laura 244x300.jpg

Laura Kolbe pormestariehdokkaaksi

21.2.2017

Keskustan Helsingin piiri valitsi yksimielisesti Laura Kolben pormestariehdokkaakseen maanantaina. Helsingin yliopiston Euroopan historian professorina ja kaupunginhallituksen jäsenenä toimiva Kolbe kertoo haluavansa rakentaa välittävää ja sivistynyttä, ihmisen mittaista Helsinkiä.​