Keskusta Tervossa

Keskusta.fi / Pohjois-Savo / Suomeksi / Kunnat / Tervo / Keskusta Tervossa

Keskusta Tervossa

Tervon (kunta)paikallisyhdistyksen tarkoituksena on yhdistää jäseniään ja kannattajiaan, jotka haluavat edistää oman kotiseudun, maakunnan ja Suomen kehitystä sekä hyvinvointia Keskustan periaatteiden mukaisesti.  Paikallisyhdistys  (johtokunta) johtaa yhdessä valtuustoryhmän kanssa Keskustan kunnallispoliittista toimintaa alueellaan.

Keskustan Tervon paikallisyhdistys ry:n johtokunta  :

Erkki Pääkkönen,  puheenjohtaja                                                                                                                                                                        puh. 040-5110210                                                                                                                                                                                         ponkalainen@gmail.com

Pekka Nuutinen,  varapuheenjohtaja, vaalipäällikkö                                                                                                                                       puh. 040-5629054                                                                                                                                                                                   nuutinenpekka@hotmail.com

Pentti Mali,  sihteeri                                                                                                                                                                                                 puh. 050-9186625                                                                                                                                                                                        pentti.mali@dnainternet.net

Taisto Jäntti,  jäsen                                                                                                                                                                                                 puh. 040-7666874                                                                                                                                                                                          taisto.j@dnainternet.net

Seija Kemppainen,  jäsen                                                                                                                                                                                       puh. 040-7150038                                                                                                                                                                                                  seija.kemppainen@dnainternet.net

Seija Korhonen,  jäsen                                                                                                                                                                                             puh. 0400-835055                                                                                                                                                                                                sieniseija@gmail.com

Katja Suhonen, jäsen                                                                                                                                                                                                      puh. 044-5564984                                                                                                                                                                                                 katja.suhonen72@gmail.com

Maarit Tarvainen,  jäsen                                                                                                                                                                                         puh. 040-5162407                                                                                                                                                                                                 maarit.tarvainen@kuh.fi