_____________________________________

Tervetuloa Sonkajärven Keskustan sivuille.

_____________________________________________________________________________

Sonkajärven Keskustan Facebook-sivut osoitteessa:

_______________________________________________________________________________

Kunnallisjärjestön vuosikokous

Keskustan Sonkajärven kunnallisjärjestön vuosikokous pidettiin tiistaina 24.4.2018.

Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset vuosikokouksen asiat ja valittiin puoluekokousedustajat Sotkamon puoluekokoukseen.

Puoluekokoukseen lähtijöitä evästettiin tukemaan Hanna-Kaisa Heikkistä varapuheenjohtajaksi ja Riikka Pirkkalaista puoluesihteeriksi.

Sonkajärven Keskustan keskustelutilaisuudet Sukevalla ja Sonkajärvellä

Keskustan Sonkajärven kunnallisjärjestö järjesti kaksi yleistä keskustelutilaisuutta, ensimmäisen Sukevan Kyläkeskuksella 21.3. ja toisen Sonkajärvellä kirjastolla 3.4. Tilaisuuksien aluksi kunnan viranhaltijat kertoivat ajankohtaisista ja tulevista asioista, jonka jälkeen niistä käytiin vilkasta keskustelua. Tilaisuuksien antina saatiin paljon eväitä pian tehtävään kuntastrategian päivitykseen.

Henkilön Sonkajärven Keskusta kuva.

Antti Kaikkonen Sonkajärvellä

Kansanedustaja, Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen vieraili keskiviikkona 10.1.2018 Sonkajärvellä Pajakahvilassa järjestetyssä tilaisuudessa.
Hän vauhditti presidenttiehdokas Matti Vanhasen vaalikampanjaa. Lisäksi hän kertoi muista ajankohtaisista politiikan asioista ja vastaili yleisön joukosta tulleisiin kysymyksiin. Runsaan kuulijakunnan keränneen tilaisuuden jälkeen hän tutustui Sonkajärven lukioon.