image.jpeg

Tervetuloa

Kiuruveden Keskustan kunnallisjärjestön sivuille!

Keskusta jatkaa Kiuruvedellä edelleen rakentavaa ja yhteistyökykyistä päätöksentekoa valtuustossa, jossa on 16 kiuruvetistä keskustalaista kuntapäättäjää.  Valtuutetut ja muut luottamushenkilöt ovat sitoutuneet äänestäjien kannatuksella toimimaan edelleenkin vastuullisesti itsenäisen kotikaupungin parhaaksi.

Kiuruveden Keskustan kunnallisjärjestö tahtoo tuoda kunnallisen päätöksenteon mahdollisimman lähelle kuntalaisia. Tämän mahdollistaa avoimuus asioiden valmistelussa ja päätöksenteossa sekä tiivis yhteistyö kuntalaisten kanssa. Viihtyisän ja toimivan asuinympäristön tärkein tekijä ovat kuntalaiset, jotka ovat aktiivisesti mukana niin poliittisessa päätöksenteossa kuin muussakin yhteiskunnallisessa toiminnassa. Keskusta haluaa kannustaa niin puolueaktiiveja kuin rivikansalaisia mukaan toimimaan yhteisen hyvän puolesta! Ota rohkeasti yhteyttä ja tule mukaan reippaaseen joukkoomme!

Enemmän kuvia ja tietoa tapahtumista löydät Kiuruveden keskustan Facebook-sivuilta.

www.facebook.com/KiuruvedenKeskusta

Kiuruveden Keskustan oma kansanedustaja on Hannakaisa Heikkinen

Hannakaisan omat nettisivut löytyvät osoitteesta http://www.hannakaisaheikkinen.fi/

keskusta_2016 030.JPG

Tule mukaan

Uusi maailman taloustilanne vaikuttaa myös kuntatasolla. Uhkakuvista huolimatta tai juuri niiden vuoksi, nyt jos koskaan tarvitaan vahvaa keskustalaista aatetta tehtäessä kunnallisia päätöksiä! Tule mukaan vaikuttamaan ja toimimaan oman kuntasi hyväksi. Ota reilusti yhteyttä puheenjohtajaan tai sihteeriin. Päätöksenteko tarvitsee vastuunkantajia!

Ole hyvä, ota rohkeasti yhteyttä ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin.

Kunnallisjärjestön puheenjohtaja

Mira Kokkonen