Tervetuloa

ilmapallot.jpg

Pohjois-Savon Keskustalle on avattu uudet kotisivut osoitteessa www.pohjois-savonkeskusta.fi

Käy tutustumassa!

Tule kanssamme vaikuttamaan savolaisten hyvinvoinnin puolesta. Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle. Ota rohkeasti yhteyttä - soita tai tule käymään piiritoimistollamme.

Olet tervetullut mukaan keskustalaiseen joukkueeseen Pohjois-Savossa!

Tykkää Facebook sivuistamme, saat nopeasti tietoa mitä Keskustassa tapahtuu Pohjois-Savossa!

www.facebook.com/PohjoisSavonKeskusta

Keskustan Pohjois-Savon piirin syyskokous pe 17.11 klo 18 Lapinlahden lukiolla. Kokousalustus varapuheenjohtaja Antti Kurvinen. Asialistalla presidentin- ja maakuntavaalit, sääntömääräiset syyskokousasiat sekä piirin puheenjohtajan valinta. Kavitarjoilu! Tervetuloa!

KOHTI 2020- Pohjois-Savon Keskusta, kiertue ennen piirin syyskokousta. Pe 10. 11 klo 18 Iisalmi, piiritoimisto.  La 11.11 klo 9 Kaavi, klo 11.30 Kuopio, piiritoimisto,  klo 14 Keitele. To 16.11 klo 18 Leppävirta. Ohjelmassa mm. piirin puheenjohtajaehdokkaiden esittäytyminen, keskustelu puolueen periaateohjelmaesityksestä, tietoiskut presidentin- ja maakuntavaaleista,  Keskusta kohti 2020 -lukua Pohjois-Savossa.