Kunnallisvaalien ehdokashankinta on menossa parhaillaan.

Kunnallisvaaleista enemmän kohdassa Kunnallisvaalit 2017. Käy tutustumassa.

***

Juha Pylvään ja Keskustan Ylivieskan kunnallisjärjestön perinteiset joulukahvit lauantaina 10.12. klo 13 alkaen Keskustan toimistolla, Juurikoskenkatu 6, Ylivieska.

Tervetuloa juttelemaan ja kahvittelemaan, ota kaverisikin mukaan!

***

Kalenteri 2017 on valmis, kalenteria luukutetaan lähiaikoina.

Menneet tapahtumat

Keskustan Ylivieskan kunnallisjärjestö piti yleisen syyskokouksen 20.11.2016. Kokouksessa päätettiin sääntömääräisten asioiden lisäksi henkilövalinnoista vuodelle 2017. Johtokunnan puheenjohtajana jatkaa Ari Mehtälä. Varapuheenjohtajaksi valittiin Anne Syrjälä. Sihteerinä jatkaa Markus Jaatinen. Muut johtokunnan jäsenet ovat: Kaisa Haapakoski, Markku Autio, Mikko Pengerkoski, Mailis Tikkanen, Juha Autio, Tuulia Säkkinen, Eero Myllykangas, Juha Isokoski, Hilkka Vuolteenaho ja Juhani Isotalo.

Ehdokashankinta ensi huhtikuun kuntavaaleihin on hyvässä vauhdissa, mutta listalla on vielä tilaa. Tähän mennessä suostumuksensa ehdokkaaksi ovat antaneet seuraavat henkilöt: Alakotila Soile, Autio Markku, Haapakoski Paula, Hannula Otto, Harvala Anne, Hautakoski Jani, Heinonen Petri, Hietala Johanna, Honkala –Perttu Pia, Isokoski  Juha, Isosalo Helena, Isotalo Juhani, Jaakola Antti, Jaatinen Markus, Korhonen Risto, Kuusisto Aila, Kukonlehto Ville, Kärkinen Samuli, Mehtälä Ari, Pahkala Jouni (sitoutumaton), Palola Jani, Pesämaa Jouko, Pylväs Juha, Rahkala Sakari, Ronkainen Vilho, Salmikangas Esko, Savela Kaisa, Soukka Sinikka, Säkkinen Tuulia, Vuolteenaho Hilkka, Vähäkangas Meri ja Vähäkangas Tero.

Ehdokkaista on 5 nuoria eli alle kolmekymmentävuotiaita. Miehiä ehdokkaista on 20 ja naisia on 12.

Juha Pylväs puhui yleiskeskustelun aikana eduskunnan ajankohtaisista asioista.

Kunnallisjärjestö on huolissaan Oulun eteläisen alueen erikoissairaanhoidon tilanteesta, ja toivoo, että hyvät palvelut säilyvät alueellamme myös tulevaisuudessa.

Ylivieskan keskustalaiset toivovat että alueemme kuntien välinen yhteistyö tiivistyy tulevan maakuntauudistuksen yhteydessä ja eri kunnissa saadaan säilytettyä toimivat ja edulliset palvelut asukkaille.

Keskustan Ylivieskan kunnal­lis­jär­jestön syyskokous

Sunnuntaina 20.11.2016 klo 18.00

Keskustan toimistolla, Juuri­kos­ken­katu 6.

Kokousasioina sään­tö­mää­räiset asiat ja mm. vaaliasioiden käsittely.

Mukana kansanedustaja Juha Pylväs.

Kahvitarjoilu, tervetuloa!

Keskusta mukana Ylivieskan markkinoilla lauantaina 22.10. klo 9-12. Jos olet kiinnostunut ehdokkaaksi ryhtymistä kuntavaaleissa, tule käymään Keskustan teltalla. Myös muuten kaikki tervetuloa juttelemaan ja jaossa ilmapalloja.

Keskusta 110 vuotta - tempauspäivä
Teemme tulevaisuutta – tule mukaan!

Lauantaina 17.9.2016 klo 10.00 – 13.00 Ylivieskan Kärkkäisen pihalla ja Halpahallin pihalla.

Mukana Keskustan paikallisia toimijoita sekä kansanedustaja Juha Pylväs paikalla Kärkkäisellä klo 10.00 – 11.30.

500 ensimmäistä saa mukaan Pohjanmaan leipomon ohorarieskan!

Tule juttelemaan!

Keskusta näkyi Ylivieskan tapahtumissa

20.8.2016 Kansanedustaja Juha Pylväs avaa taiteiden yö tapahtuman Ylivieskassa torilla klo 14.00

2.9.2016 Kauppojen yö klo 18.00 – 22.00, Keskustan teltta Juurikoskenkadulla, kansanedustaja Juha Pylväs tavattavissa. Jos olet kiinnostunut ehdokkaaksi ryhtymisestä kuntavaaleissa, tule käymään. Tarjolla myös mehua ja lapsille ilmapalloja.

Keskusta mukana Wiljanpäivillä Ylivieskassa 10.9.2016 klo 10.00 – 14.00 Keskustan teltta kasarmialueella. Jos olet kiinnostunut ehdokkaaksi ryhtymisestä kuntavaaleissa, tule käymään. Kansanedustaja Juha Pylväs tavattavissa klo 11.30 - 14.00. Tervetuloa!

Kuvia Wiljanpäiviltä :)