Paikallisyhdistykset

Kuusamon kunnallisjärjestön alueelle on rekisteröity 35 paikallisyhdistystä, joista osan toiminta on hiipunut vuosien saatossa.

Paikallisyhdistykset voivat toimittaa nettivastaavalle (Elina Kemppaiselle, elina.kemppainen@kuusamo.fi) tietojaan (esim. henkilöt, tapahtumat, historiaa etc.), niin lisätään tiedot tänne sivuille.

Keskustan Kirkonkylän paikallisyhdistys ry.
Johtokunta v. 2014:
Tammi Jarkko, puheenjohtaja, puh. 040 564 5716
Hentilä-Määttä Henna, varapuheenjohtaja, puh. 040 586 8823
Kemppainen Arja, sihteeri, puh. 040 764 3671
Ahola-Laakko Anna-Liisa, puh. 040 731 6412
Kynsijärvi Martta, puh. 040 579 2255
Ronkainen Vesa, puh. 040 739 5506
Saarela Jyrki, puh. 040 733 6487
Poussu Hannu, puh. 0400 649 244
Tervetuloa mukaan toimintaan! Jäsenmaksu 10 euroa/vuosi. Lisätietoja jäseneksi liittymisestä sihteeriltä ja varapuheenjohtajalta.

Keskustan Rukajärven paikallisyhdistys ry.
"Keskustan Rukajärven paikallisyhdistys ry. piti syyskokouksen lauantaina 12.10.2013. Puheenjohtajana jatkaa vuonna 2014 Heikki Määttä, varapuheenjohtajana Eero Tornberg ja sihteerinä Anne Kurvinen. Kuusamossa 9.11.2013 järjestettävään Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piirikokoukseen valittiin edustajiksi Heikki Määttä, Eero Tornberg, Kauko Tornberg ja Anne Kurvinen. Toimintasuunnitelman mukaisesti osallistutaan puoluekokoukseen Turussa, pidetään oma tupailta ja valmistaudutaan europarlamentti- ja seurakuntavaaleihin. Turun puoluekokouksen edustajat valitaan alkuvuodesta vuosikokouksessa. Viralliset kokoukset ja muu tiedottaminen tapahtuu ilmoituksilla Suomenmaan järjestöpalstalla ja Koillissanomissa." -Anne Kurvinen, sihteeri- 17.10.2013