Kunnallisvaalit 2012

Syksyn kunnallisvaalien varsinainen vaalipäivä on 28.10.2012. Ennakkoäänestys on kotimaassa 17-23.10. ja ulkomailla 17.-20.10.2012.

Uuden Oulun Keskusta lähtee selkeällä ja ihmisläheisellä ohjelmalla ja vahvalla ehdokaslistalla syksyn kunnallisvaaleihin. Syksyn vaaleissa valitaan uuden Oulun valtuusto, johon Haukiputaan lisäksi myös Oulun, Kiimingin, Oulunsalon ja Yli-Iin kuntalaiset valitsevat edustajia. Nyt on erityisen tärkeää äänestää, sillä uudessa valtuustossa päätetään uuden Oulun asukkaita koskevista merkittävistä, jokapäiväistä arkielämän asioista. Keskustan vaaliohjelma on rakennettu kansalaisten hyvinvoinnin, lähipalvelujen turvaamisen ja oikeudenmukaisen elinympäristön näkökulmista.

Keskustalla on syksyn 2012 kunnallisvaaleissa Haukiputaalla, Oulussa, Kiimingissä, Oulunsalossa ja Yli-Iissä yhteensä 100 ehdokasta.

Haukiputaan, Kellon ja Jokikylän paikallisyhdistysen nimeämät ehdokkaat:

Alatalo Heikki, ylioppilas
Annala Risto, yrittäjä
Barck Nina, LTO
Halonen Eero, DI, yrittäjä
Kangas Virve, palveluesimies, TtM
Karanta Titta, artesaani, yrittäjä
Kauppila Lauri, myyntineuvottelija
Leskelä Jorma, vanhempi konstaapeli
Manninen Jonna, isännöitsijä, myyntineuvottelija
Pohjamo Samuli, valtiotieteiden maisteri
Similä Pertti, aluepäällikkö
Vehkaperä Mirja, kansanedustaja

Uuden Oulun alueen muut ehdokkaat osoitteessa www.oulunkeskusta.fi/12

Tavataan

Keskustalaisia ehdokkaita mukana Traktoritapahtumassa Torpanmäellä sunnuntaina 16.9. klo 12.00-14.00.

Uutisia

Keskustan Pohjamo ehdokkaaksi Oulussa

Samuli Pohjamo lähtee muutaman vuoden tauon jälkeen innokkaasti mukaan pyrkimään Oulun valtuustoon. Hänellä on vankka kokemus sekä kunnallisissa että laajemmissa luottamustehtävissä. Pohjamo on toiminut Haukiputaan kunnanvaltuuston jäsenenä kolme kautta ja kunnanhallituksen puheenjohtajana kaksi vuotta. Hän on ollut  seitsemän vuotta valittuna Euroopan parlamentin jäsenenä.