Keskusta fbook Suomi kuntoon juliste.jpg

Tervetuloa Keskustan Haapaveden paikallisyhdistyksen sivuille

Tule mukaan!

Keskustan Haapaveden paikallisyhdistys hoitaa Keskustan politiikkaa Haapavedellä.  Yhdistys toimii pitäjä-paikallisyhdistyksenä.

Ota rohkeasti yhteyttä ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin.

Haapaveden Keskusta on nyt myös Instagramissa:

Insta.png haapaveden_keskusta

Ryhmäkuva.jpg

Paikallisyhdistyksen puheenjohtajana toimii Markku Laitila.
Hänen yhteystietonsa ovat puhelin 0400  879 918 ja sähköposti markku.laitila(a)haapavesi.fi

Johtokunta valitsi paikallisyhdistyksen sihteeriksi Esko Kalaputaan.
puh. 050 4549 356 ja sähköposti esko.kalapudas(a)kotinet.com

Tiedotus-verkkovastaavaksi valittiin Riikka-Kaisa Nuolioja.
puh. 044 2560 305 ja sähköposti riikka-kaisa.nuolioja(a)haapavesi.fi

Lähetä hänelle palautteesi täällä olevista asioista sekä uutisoitavaksi tarkoitettuja asioita

Pitäjä-paikallisyhdistyksen muiden yhteyshenkilöiden tiedot näet Keskusta Haapavedellä alasivulta.

Keskusta Facebookissa

Lähde:
Haapavesi-lehti+
 | to 29.3.2018 klo 14:14

Rantakangasta, Ollilaa ja Seppää esitetään maakuntavaaliehdokkaiksi

Haapaveden Keskusta piti vuosikokouksen tiistaina 20.3. Kokouksessa oli mukana piirin uusi puheenjohtaja Jussi Ylitalo. Hän kertoi ajankohtaisista asioista, kuten maakuntavaaleista.

Viime vuoden toiminnassa keskeisellä sijalla olivat kuntavaalit. Kokous totesi, että vaalien myötä saatiin uusia jäseniä sekä uusia toimijoita yhdistykseen, ja että vaaleissa säilytettiin vakiintunut 17 valtuutetun asema.

Kokouksessa valittiin 18 henkilöä puoluekokousedustajaksi Sotkamon 8.–10.6.2018. Kuultiin myös selostus puoluekokouksen ennakkoasetelmista henkilövalintoihin sekä sääntö- ja periaateohjelman uudistukseen.

Keskusta järjesti 17.3. talviriehatapahtuman Aakonmajalla. Paikalla oli mukavasti väkeä ja vieraina puolueen varapuheenjohtaja kansanedustaja Katri Kulmuni ja kansanedustaja Juha Pylväs. Haapaveden Keskustalla on tarkoitus jatkossakin olla esillä erilaisissa tapahtumissa. Vuosikokous esittää Pohjois-Pohjanmaan piirille maakuntavaaliehdokkaiksi Päivi Ollilaa ja Diana Seppää. Lisäksi todettiin, että Haapaveden Keskusta on jo aikaisemmin viime vuonna esittänyt ehdokkaaksi kansanedustaja Antti Rantakangasta.

Kokous hyväksyi yksimielisesti viimevuoden tilinpäätöksen ja myönsi vastuuvapauden tilivelvollisille. Yksimielisyydellä hyväksyttiin niin vuoden toimintakertomus kuin valtuustoryhmän kertomus ja kuultiin selostus kirkkovaltuuston ryhmältä.