Rokua, yhteiskuva.jpg

Piiritoimisto on kesälaitumilla 22.6.-6.8.2017 välisen ajan.

Aurinkoista kesää!

Avoimet työpaikat

Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piiri toimii puolueen yli 180 paikallisyhdistyksen ja 30 kunnallisjärjestön poliittisen ja järjestöllisen toiminnan tukena Pohjois-Pohjanmaan alueella. Vaikutamme yhteiskunnallisiin asioihin keskustalaisen aatemaailman mukaisesti kunnallisella, maakunnallisella sekä valtakunnallisella tasolla. Piiritoimistomme sijaitsee Oulun ydinkeskustassa.

Työntekijämme siirtyessä puoluetoimistolle Helsinkiin haemme

JÄRJESTÖSIHTEERIÄ

määräaikaiseen työsuhteeseen 31.5.2019 saakka.

Keskeiset työtehtäväsi ovat jäsenrekisterin ylläpito, yhteydenpito jäseniin ja jäsenyhdistyksiin, jäsenyyksiin liittyvät taloushallinnon tehtävät sekä monipuoliset viestintä- ja toimistotehtävät. Järjestösihteerimme osallistuu yhdessä toiminnanjohtajan kanssa myös vaali-, järjestö- ja tiedotustoiminnan suunnitteluun ja toteutukseen.

Arvostamme tehtävään soveltuvaa koulutusta, hyviä ihmissuhde- ja esiintymistaitoja sekä toimisto- ja taloushallintorutiininen ja viestintätehtävien edellyttämää tietoteknistä osaamista. Hallitset toimistorutiinien lisäksi perinteiset ja sähköiset viestintäkanavat. Lisäksi hakijalla tulee olla valmiutta joustaviin työaikoihin, ilta- ja viikonlopputyöhön sekä tarvittaessa matkustamiseen omalla autolla.

Työntekotyyliltäsi olet yhteistyökykyinen ja palveluhenkinen sekä valmis tarttumaan tehtäviin itsenäisesti. Ymmärrät, että pöydälläsi saattaa olla samaan aikaan useitakin tehtäviä, joista selviät erinomaisilla organisointi- ja priorisointitaidoillasi.

Tarjoamme haasteita ja ainutlaatuisen näköalapaikan suomalaiseen politiikkaan sekä yhteiskuntaan uudistuvassa Keskustassa.

Hakemukset palkkatoivomuksineen tulee toimittaa osoitteeseen antti.ollikainen@keskusta.fi 6.8.2017 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa piirin toiminnanjohtaja Antti Ollikainen, 040 721 0311 ja piirin puheenjohtaja Matias Ojalehto 040 910 2901. Yhteydenotot 5.7. klo 10-13, 26.7 klo 10-13 ja 4.8.