Me

Keskusta on johtava poliittinen liike Pohjois-Karjalassa. Keskustalla on jäseniä Pohjois-Karjalassa reilu 3000. Keskustan jäseneksi haluavat liittyvät jäseneksi paikallisyhdistykseen, joita on Pohjois-Karjalassa n. 130. Keskustan jäseneksi voi liittyä 16v. täyttänyt henkilö. Jäseneksi voit liittyä näiden sivustojen Hae jäsenyyttä osion kautta.

Paikallisyhdistykset muodostavat yhdessä muiden oman kuntansa Keskustan paikallisyhdisten kanssa kunnallisjärjestön. Keskustan Pohjois-Karjalan piiri muodostuu kaikista Pohjois-Karjalan alueella toimivista paikallisyhdistyksistä ja kunnallisjärjestöistä. Henkilöjäseniä piirillä ei ole. Henkilöjäsenyys tapahtuu paikallisyhdistysten kautta.

Keskustalla on Pohjois-Karjalassa n. 150 kunnanvaltuutettua ja olemme maakunnan johtava kuntapuolue vuoden 2017 kuntavaalien perusteella. Keskustalla on kolme kansanedustajaa Savo-Karjalan vaalipiiristä Pohjois-Karjalan puolelta: Anu Vehviläinen, Hannu Hoskonen ja Eero Reijonen. Pohjois-Savon Keskustalaiset kansanedustajat ovat tällä hetkellä Hannakaisa Heikkinen, Seppo Kääriäinen ja Markku Rossi.

Euroopan paralamentin jäsenenä toimii piirin virallisena ehdokkaanakin ollut Elsi Katainen.

Tervetuloa mukaan Pohjois-Karjalan johtavaan poliittiseen liikkeeseen, joko jäseneksi tai kannattajaksi. Ota rohkeasti yhteyttä!

Linkkejä