Me

Keskusta on johtava poliittinen liike Pohjois-Karjalassa. Keskustalla on jäseniä Pohjois-Karjalassa reilu 3000. Keskustan jäseneksi haluavat liittyvät jäseneksi paikallisyhdistykseen, joita on Pohjois-Karjalassa n. 130. Keskustan jäseneksi voi liittyä 16v. täyttänyt henkilö. Jäseneksi voit liittyä näiden sivustojen Hae jäsenyyttä osion kautta.

Paikallisyhdistykset muodostavat yhdessä muiden oman kuntansa Keskustan paikallisyhdisten kanssa kunnallisjärjestön. Keskustan Pohjois-Karjalan piiri muodostuu kaikista Pohjois-Karjalan alueella toimivista paikallisyhdistyksistä ja kunnallisjärjestöistä. Henkilöjäseniä piirillä ei ole.

Keskustalla on Pohjois-Karjalassa liki 200 kunnanvaltuutettua ja olemme maakunnan johtava kuntapuolue vuoden 2012 kuntavaalien perusteella. Keskustalla on kaksi kansanedustajaa Savo-Karjalan vaalipiiristä Pohjois-Karjalan puolelta: Anu Vehviläinen ja Hannu Hoskonen. . Pohjois-Savon Keskustalaiset kansanedustajat ovat tällä hetkellä Elsi Katainen, Hannakaisa Heikkinen, Seppo Kääriäinen ja Markku Rossi.

Tervetuloa mukaan Pohjois-Karjalan johtavaan poliittiseen liikkeeseen, joko jäseneksi tai kannattajaksi. Ota rohkeasti yhteyttä!

Linkkejä