Tervetuloa Vesilahden Keskustan sivuille

Vesilahti on voimakkaasti kasvava yli 4400 hengen kunta eteläisellä pirkanmaalla. Perustaltaan maatalousvaltainen kunta on viime aikoina houkuttanut uusia asukkaita, joiden työssäkäynti tapahtuu pääosin Tampereella.  Uskoaksemme tulijat ovat halunneet uudeksi asuinkunnakseen maaseutumaisen ja ihmisläheisen kunnan, jossa palvelut toimivat ilman byrokratiaa ihmiseltä ihmiselle. Juuri sellaisena mekin haluamme Vesilahtemme pitää ja vastata voimakkaan kasvun mukanaan tuomiin haasteisiin.
Olemme myös Facebookissa https://www.facebook.com/VesilahdenKeskusta/  Sieltä näet viimeisimmät tapahtumat.

Kuntavaalikevät 2017

Olemme tavattavissa monissa tapahtumissa. Tässä alkua:

11.3. lauantaiaamuna klo 9-12 ehdokkaitamme on tavattavissa Kirkonkylän Salen edustalla

16.3. klo 18 - 21 Pirkan opisto ja Lempäälän-Vesilahden Sanomat järjestävät yläasteen auditoriossa vaalipaneelin, jossa osallistujamme on kunnanhallituksen puheenjohtaja Ari Arvela. Alustuksen pitää kunnanjohtaja Erkki Paloniemi. Paikan päällä on tavattavissa myös muita ehdokkaitamme.

18.3. klo 10-12 ehdokkaitamme keskustelemassa ajankohtaisista asioista Narvan K-marketin edustalla

22.3. Vesilahden Nuorisovaltuusto järjestää kaksi vaalipaneelia:

- klo 11 - 12 -paneeli on tarkoitettu yläasteen oppilaille, edustajamme ovat Virpi Eskola ja Harri Penttilä

- klo 18 - 19.30 tilaisuus on kaikille avoin, edustajamme Tiina Uusi-Rasi ja Harri Penttilä.

25.3. klo 10-12 ehdokkaita tavattavissa Koskenkylässä Koskenvoimalla

1.4. lauantaina olemme tavattavissa Kirkonkylän palvelukeskusalueella klo 12 alkaen. Kello 14-15 paikalla ovat myös pääministeri Juha Sipilä ja kansanedustajat Pertti Hakanen ja Mikko Alatalo. Tervetuloa mukaan Kurkituvalle!

Juha_Sipila_Vesilahti_01042017.jpg

Tervetuloa tapaamaan meitä ja keskustelemaan ajankohtaisista kunta-asioista.

****

Vesilahdessa lauantaina 12.11. klo 9 alkaen!

Keskusta PIR Keskusta110 11112016 82x65mm.jpg

****

Keskustan Pirkanmaan piiri ry:n sään­tö­mää­räinen syyskokous pidetään lauantaina 12.11.2016 Vesilahden yläasteella!

Syyskokoukset2016.JPG

Kokouksen yhteydessä Keskusta 110 juhlavuoden seminaari, aate- ja historian asiantuntija Ilmari Pokela!

Mukana kansanedustajamme Mikko Alatalo, Pertti Hakanen ja Arto Pirttilahti.

Paikalla myös Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska!

Ilmoittautuminen alkaa kello 9.00 ja tilaisuus kello 10.00.

Tervetuloa kuulolle ja keskustelemaan!

Tavataan