MSL - Tampere

ee.JPG  Maaseudun Sivistysliiton Tampereen opinto- ja kulttuuriyhdistys ehdottaa, että Tampereen Joulutori järjestettäisiin jatkossa Hämeenpuistossa. Käytävämallinen joulutori olisi yhdistyksen mielestä toiminnallisempi kuin suppeamuotoinen ympyrätori.

MSL-Tampereen mukaan kaupungin keskusta-alueen kehittäminen on painottunut viime vuosina Keskustorilta itään. Lännen suunta kuten Hämeenpuisto ja Pyynikintori ovat jääneet kehittämisessä vähemmälle.

Tampereella järjestetään tänä vuonna neljännen kerran joulutori Keskustorilla. Joulutunnelman lisääminen on tuonut kaivattua toimintaa kaupungin keskustaan.

Tänä vuonna Hämeenpuistossa on järjestetty joitakin kaupallisia ja taiteellisia tapahtumia. MSL-Tampere ehdottaa, että Hämeenpuiston toiminnan elvyttämistä jatkettaisiin järjestämällä ensi vuonna joulutori Hämeenpuistossa kirjastotalo Metson läheisyydessä. Käytävämallinen joulutori olisi yhdistyksen mielestä toiminnallisempi kuin suppeamuotoinen ympyrätori.

Tampereen Joulutori avataan 9.12.2011 klo 17.00.

Puheenjohtajakseen MSL-Tampereen syyskokous valitsi ensi vuodelle Esko Erkkilän, jolla alkaa toinen puheenjohtajavuosi.

MSL:n Tampereen opinto- ja kulttuuriyhdistyksen puheenjohtaja

Esko Erkkilä
puh. 050 - 556 4878