Seurakuntavaalit

SEURAKUNTAVAALIT

KIRKKO KESKELLÄMME

RYHMÄMME ON PERUSTETTU:
Ryhmänä olemme sitoutuneet kirkon oppiin ja kristilliseen elämäntapaan ja olemme sidoksissa kristillisen kirkon sanomaan ja tehtävään.  Haluamme olla seurakuntalaisten ääni seurakunnan hallinnossa ja tuomme kirkon sanomaa keskelle ihmisten arkea.

RYHMÄN TAVOITTEET:
RYHMÄMME HALUAA NÄKYÄ ALHAALTA KASVAVASTA KIRKOSTA, JONKA KOLME KESKEISTÄ KYSYMYSTÄ OVAT:  HENGELLINEN UUDISTUS, VASTUULLISEN ELÄMÄNTAVAN TOTEUTTAMINEN JA SEURAKUNTAELÄMÄN RAKENTEEN KEHITTÄMINEN.  TÄHÄN  PÄÄSTÄÄN, KUN SEURAKUNNAN ÄÄNI KAIKUU PÄÄTÖKSENTEOSSA JA JÄSENTEN VASTUU ILMENEE TOIMINNASSA.

SEURAKUNNAN ROOLI MUUTTUVASSA PIRKKALASSA
Kirkko on kautta sukupolvien sekä sanalla että voimalla vaikuttanut väkevästi kansamme elämänkulkuun.  Seurakunta on vaikeina aikoina ollut kansamme henkisen voiman kannustajana silloinkin, kun onni on jo näyttänyt kokonaan menneen.  Edelleen se on huolimatta muuttuneista oloista sangen tärkeä kulttuuritekijä Pirkkalassa.  Seurakunnan tehtävänä on kulkea ajassamme ihmisten rinnalla heitä tukien ja lohduttaen sekä vahvistaen toivon näkökulmaa.

MILLAISENA PIRKKALAN SEURAKUNTA SEURAAVAN VALTUUSTOKAUDEN PÄÄTYTTYÄ:
Seurakunta näkyy ja kuuluu enemmän niin,  että seurakuntalaiset ja Pirkkalaan muuttaneet tuntevat olevansa kotikirkossa.  Seurakunnalla on kestävä perusta, joka kutsuu ihmisiä välittämään lähimmäisistä ja luomakunnasta.
Vanhan kirkon seutu tarkemmin pappilan alueesta tulee kaikkien pirkkalaisten luonnossa liikkumisen ja yhdessä olon paikka.

UUTEEN KIRKKOVALTUUSTON VALITTIIN
JÄSENEKSI vuosiksi 2015-2018