Keskusta Pirkkalassa

Keskusta.fi / Pirkanmaa / Suomeksi / Kunnat / Pirkkala / Keskusta Pirkkalassa

Pirkkalan kunnan itsenäisyyspäiväjuhla tilaisuus 6.12.2014 klo 14.00

Naistenmatkan koululla

Pirkkalan Keskustanaiset hoitivat kahvitarjoilun.  Kuvassa vasemmalta Kyllikki Koskinen, Anja Tiitola, Raili Naskali, Elina Savilahti ja Sanni Penttilä-Kungas tyttärineen.  Väkeä kävi kahvilla reilut kaksisataa, kun otetaan  mukaan kahvin, teen ja mehunjuojat.  Onneksi meidän pullat riitti varasimme reilulle 200:lle.  Kyllikki leipoi mokkapalan vaalean ja Raili tumman mokkapalan, kanssit ja pitkot.

Kiitos talkooväelle.  Pieni mutta "pippurinen" joukko.  Elina, Kyllikki, Anja ja Raili hoitivat kahvin kaatamisen ja Senni varmisti, että kaikki pöydässä riittivät.

Kiitos kaikille kun kävitte.  Tämä on taas yksi mielenpainuvin tapahtuma vuonna 2014.

WP_20141206_005.jpg

WP_20141206_006.jpg Kuvassa Anja Tiitola, koulun keittäjä, Elina Savilahti ja Kyllikki Koskinen keskustelevat vielä miten väki neuvotaan kahteen kahvipaikkaan.

WP_20141205_005.jpg

Tässä "kranssit" joita tarjottiin kunnan itsenäisyyspäiväjuhlissa.

Keskustan Pirkkalan syyskokous pidettiin 30.11.2014

Keskustan Pirkkalan paikallisyhdistyksen syyskokous pidettiin 30.11.14 klo 18.00 Pirkkalan kunnantalon alasalissa.  Paikalla oli kymmenkunta aktiivista henkilöä.

VALINNAT

Johtikuntaan valittiin puheenjohtajaksi edelleen Raili Naskali, varapuheenjohtajaksi edelleen Matti Pirhonen ja sihteerinä jatkaa Pirkko-Liisa Jokela.  Muut johtokunnan jäsenet ovat: vanhana jatkaa Elina Savilahti ja Anja Tiitola, uutena Aki Vainio ja Senni Penttilä-Kungas.

Toiminnantarkastajiksi: Kyllikki Koskinen ja Tauno Isotalo.

WP_20141130_004.jpg

Kuvassa kansanedustajaehdokas Juha Kuisma Lempäälästä tuli kertomaan itsestään ja tavoitteistaan.

WP_20141130_005.jpg

Keskusta Pirkkalassa

KESKUSTA - IHMISTEN ASIALLA

Pirkkalan Keskusta on monikasvoinen ja moniarvoinen kansanliike. Siinä toimii kymmeniä ihmisiä, jotka haluavat rakentaa tätä päivää ja huomista sellaiseksi, jossa kaikkien kuntalaisten on hyvä elää.
Keskusta on aina ollut kaikkien ihmisten puolue.

Keskusta on mielestämme ihmisläheisinpuolue. Perhe ja maaseutu ovat arvoja, jotka ovat meille tärkeitä. Haluamme olla hyviä ihmisiä ja kunnon kansalaisia. Jokaisen on otettava vastuu omasta ympäristöstään, jotta kaikilla olisi hyvä olla.

Keskustalle tärkeitä asioita ovat kuntalaisten sosiaalinen perusturva ja valinnanvapaus ja alueellinen tasa-arvo.

Näiden arvojen puolesta keskustalaiset tekevät tänäänkin työtä kunnassamme.

TULE SINÄKIN MUKAAN TÄHÄN TYÖHÖN!
Keskustan+laulukuoro.JPG
Pirkkalan Keskustan laulukuoro. Haitaria soittaa Tiina Rauma, Raili Naskali ja Pirkko-Liisa Jokela lyövät tahtia ja Esko Huttunen ja Matti Pirhonen laulaa.
Mari+Kiviniemi+ja+Raili+Naskali+Nokia+Citymarket.JPG
Pääministeri Mari Kiviniemi ja eduskuntavaaliehdokas Raili Naskali Nokian City-marketin pihalla keväällä 2011.
Raili,+Pirkko+ja+Armi.JPG
Pirkkalan valtuutetut osallistuivat IDEA Park-Juoksuun 10 km  vuonna 2012
Kolme valtuustonaista uskaltautui kisaan sauvojen kera:
KOK valtuutettu Pirkko Jartti saapui ensimmäisenä maaliin, Raili Naskali ja PS Armi Kärki vähän jäljempänä

Keskusta+valtuusto+1.9.20912
Keskustan Pirkkalan paikallisyhdistys ja Pirkkalan Keskustanaiset yhteinen vaalitapahtuma kunnanvaltuuston salissa vuonna 2012.  Kaikki puolueet oli esittelemässä toimintaansa.

Valden lakitus Raili ja Armi.bmp

Valde patsaan lakitus Pirkkalan torilla.  Keskustan ja Perussuomalaisten yhteinen vapputapahtuma 1.5.2010
Lakittaja Perussuomalaisten pj Armi Kärki ja Keskustan pj Raili NaskaliMinisteri Kiviniemi.JPG
Kuntaministeri Kiviniemi Pirkkalassa 3.5.2010 uuteen kirjastotaloon tutustumassa