Keskusta Nokialla

Keskusta.fi / Pirkanmaa / Suomeksi / Kunnat / Keskusta Nokialla

Keskustan Nokian paikallisyhdistys

Keskustan toimintaa Nokialla koordinoi Keskustan Nokian paikallisyhdistys ry. Sen tehtävänä on valita edustajat kunnallisiin luottamustehtäviin yhdessä valtuustoryhmän kanssa. Paikallisyhdistyksen johtokunta seuraa aktiivisesti kunnallispolitiikkaa ja linjaa yhdessä valtuustoryhmän ja lautakuntien keskustalaisten jäsenten kanssa Keskustan kantoja kunnalliseen päätöksentekoon.

Kuntavaaleissa 2017 valitaan kaupunginvaltuustojen valtuutetut sekä varavaltuutetut. Nokian Keskustan paikallisyhdistyksen yleinen kokous asettaa keskustalaiset ehdokkaat kuntavaaleihin Nokialla sekä vastaa vaalikampanjasta. Paikallisyhdistys  osallistuu myös valtakunnallisten vaalien paikalliseen kampanjointiin, joita ovat esimerkiksi eduskunta-, europarlamentti- ja presidentinvaalit.

Nokian Keskustan paikallisyhdistyksellä ja paikallisosastoilla on edustajat Pirkanmaan piirin yleisissä kokouksissa ja puoluekokouksissa.

Nokian Keskustan paikallisyhdistyksen johtokunta 2016

Paavo Tanni