Kuvagalleria

WP_Pekkarinen Kyläsepässä.jpg

Kangasalan Keskustaväen syysretki 4.10.2014  :  Kyläsepässä kuuntelimme kahvittelun lomassa Mauri Pekkarisen sujuvaa puhetta politiikasta kotimaasta Ukrainaan. Syysretki.pdf

Ovaska.jpg
Kangasalan Keskusta oli mukana Yrittäjien Kevätmarkkinoilla 16-17.5.2014. Keskustan markkinateltalla vieraili useita europarlamenttivaaliehdokkaita. Kuvassa luokanopettaja, KM, puoluevaltuuston puheenjohtaja Jouni Ovaska pitämässä puhetta. Puhe liittyy Yrittäjien eurovaalipaneeliin, jossa Ovaska edusti Keskustaa. (Kuva: Ovaskan tukijoukot)

Kuisma.jpg

Kunnallisjärjestön syyskokous pidettiin 1. marraskuuta 2013 valtuustosalissa. Tilaisuudessa kylien liiketoiminta-asiamies Juha Kuisma alusti aiheesta "Uusia konsepteja palceluratkaisuihin- kunnat ja kylät".

11092012168.jpg
 Vaalien starttitunelmissa Lentolassa 11. syyskuuta. Paikalla vierailivat kansanedustajat Sirkka-Liisa Antila ja Mikko Alatalo.

Rovaniemi, yleisöä.jpg

Yleisnäkymää puoluekokouksen tauolta Rovaniemeltä kesäkuussa 2012. Kuva: Heikki Lahtinen

rovaniemi.jpg

Rovaniemen puoluekokouksessa 8-10. kesäkuuta 2012 Kangasalan porukkaan kuuluneet Helinä Jaakkola ja Turo Koivisto. Helinä edusti kokouksessa Kangasalan Keskustanaisia ja Turo Kangasalan paikallisyhdistystä.
Paavo Väyrynen6.2.2012_002.jpg

Kunniapuheenjohtaja Paavo väyrynen vieraili Kangasalla pääkirjastossa 14. maaliskuuta 2012. Hän kritisoi hallituksen kuntauudistushanketta. Väyrysen mukaan vaihtoehto hallituksen kuntauudistukselle olisi hyvien käytäntöjen leviäminen kuntien välillä.

Sahramilla 14012012.JPG

Tervetuloa Koko kansan Paavon vaalibussiin :) Asiasta myös Sahalahden py:n sivulla (Keskusta Kangasalla linkin takana).

Paavobussi 14012012.JPG

Paavobussissa oli  tunnelmaa hyvän kahvin kera Sahalahdella 14.1.2012.

Paavobussin emännät 14012012.JPG

Paavobussin emäntinä Sahalahdella 14.1.2012 toimivat Sahalahden py:n sihteeri Marja-Liisa Raulamo ja piirin toiminnanjohtaja Ritva Männistö.

Paavobussi.JPG

Presidenttiehdokas Paavo Väyrysen vaalibussi on kiertänyt ympäri Suomea  loppuvuodesta 2011 alkaen. Kangasalla bussi vieraili Lentolassa 9.12.2011 ja Sahalahdella sekä Kuhmalahdella 14.1.2012.

30092011 (1).jpg

Kangasalan torilla Puuropäivänä syyskuussa 2011
Keskustaväki kampanjoi kotimaisen ruoan ja perinteisen puuron puolesta!

100_0849.jpg

Yrittäjien Kevätmarkkinat 2010: Yrittäjät lahjoittivat elinkeinoministeri Mauri Pekkariselle aitoja kangasalaisia tuotteita sisältävän kassin :)

100_0811.jpg

Elinkeinoministeri Mauri Pekkarinen vieraili Kangasalan kevätmarkkinoilla 2010. Kahvia tarjoili Seija Kamppari ja juttuseurana oli kunnallisjärjestön vpj. Juha Koppanen.

Lippu.JPG

Itsenäisyyspäivän 2009 kunniakäynnillä sankarihaudoilla oli mukana monien eri järjestöjen edustajia. Keskustan kunnallisjärjestön lippua kantoi Jarmo Jaakkola ja airueina toimivat Heidi Lehtiniemi-Eerola ja Sakari Eerola.

torilla.JPG
Kangasalan Keskustan kunnallisjärjestö ja Keskustanaiset yhteistyössä kahvittivat kuntalaisia torilla 17. lokakuuta 2009. Kylmässä säässä kuppi kuumaa kahvia piristi ja ajankohtaiset kunnallispoliittiset asiat puhuttivat.

Keskustan perinteistä Puuropäivää vietettiin lokakuussa. Mukana Kangasalan torilla olivat myös Hanna Holma ja Sakari Eerola.

Kunnallisvaalien 2008 ehdokkaita kunnantalon edessä syyskuun lopussa.

Kunta-ja hallintoministeri, kesäkangasalalainen Mari Kiviniemi ja Kangasalan Keskustan puheenjohtaja Jarmo Jaakkola tapasivat Keskustan Kuntapäivillä Hämeenlinnassa tammikuussa.

KESKUSTAN VALTUUSTORYHMÄ 2005-2008
takana vas. Jaakko Ikävalko, Timo Haavisto, Markku Nieminen, Seppo Hakala