KESKUSTAN KANGASALAN  KUNNALLISJÄRJESTÖ RY

Toimintaympäristö 2014

Valtuustoryhmä ja kunnallisjärjestön johtokunta yhdessä johtavat Keskustan poliittista toimintaa kunnassa. Tärkeimpiä yhteistyötahoja ovat Kangasalan Keskustanaiset, Kangasalan, Raudanmaan, Sahalahden ja Kuhmalahden paikallisyhdistykset, Kuhmalahden keskustanaiset, Keskustan Pirkanmaan piiri, Keskustanuorten Pirkanmaan piiri ja Vesaiset.  Toimintavuonna 2014 pidetään europarlamenttivaalit ja seurakuntavaalit. Ryhmähuoneen käyttöön mahdollisesti tulevat muutokset saattavat vaikuttaa kokoustoimintaan ja tavaroiden varastointiin.

Toimintasuunnitelma 2014

1. Johtokunta ja valtuustoryhmä kokoontuvat yhdessä säännöllisesti noin kerran kuukaudessa ja toimivat tiiviissä yhteistyössä luottamushenkilöiden kanssa. Johtokunta pyrkii mahdollisuuksien mukaan kokoontumaan ryhmähuoneen ohella myös eri puolilla kuntaa. Kevät- ja syyskokoukset pidetään ajallaan.  Otetaan kantaa ajankohtaisiin asioihin.

2. Järjestetään retkipäivä. Voidaan järjestää toritapahtumia.

3 . Parannetaan tiedotusta

- pidetään nettisivut ajan tasalla

- lähetetään 2 jäsentiedotetta

- sähköpostia voidaan käyttää tiedotuksessa apuna

- lehtien yleisönosastojen hyödyntäminen

4. Tuetaan paikallisyhdistysten toimintaa ja osallistutaan tarvittaessa niiden toiminnan kannalta välttämättömiin kuluihin.

5. Osallistutaan aktiivisesti piirin tapahtumiin ja puolueen valtakunnallisiin tapahtumiin.

6. Tehdään yhteistyötä muiden Keskustan kunnallisjärjestöjen sekä Keskustanaisten kanssa

7. Tehdään tunnetuksi Vesaisten ja Keskustanuorten piiri- ja valtakunnallisen tason toimintaa

8. Tehdään vaalityötä voimavarojen ja puoluetoimiston linjausten mukaisesti.