Sahalahden paikallisyhdistys

Helka Lumijärvi

Simo Arra

Tämä maa.jpg

Maalaisliitto-Keskusta on toiminut Sahalahdella noin 90 vuotta. Syyskokouksessa 29.11.2011 päätettiin, että pitkästä ja kunniakkaasta toiminnasta kootaan historiatietoja. Tietojen keruussa käytetään apuna muun muassa haastatteluja ja vanhoja arkistoja. Johtokunta toivookin yhteydenottoja, jos jostakin löytyisi yhdistyksen vanhoja papereita, lehtileikkeitä, muistoja toiminnasta (pieniäkin) ym. mitkä voisivat omalta osaltaan täydentää historiikkia.

MATKAN VARRELTA

KANGASALAN KESKUSTAN 90-VUOTISJUHLA 30.9.2012

IMG_0052.JPG

Paikallisosaston puheenjohtaja Hanna Holma säesti juhlassa yhteislaulut, joita olivat perinteikkäät Hämäläisten laulu ja Kesäpäivä Kangasalla.

VÄYRYSEN VAALIBUSSIN VIERAILU

Sahalahti 14012012.JPG

Presidenttiehdokas Paavo Väyrysen vaalibussi vieraili Sahalahdella Sahramin piha-alueella 14. tammikuuta 2012. Bussissa oli mahdollisuus kahvitteluun, Paavovideon katsomiseen ja tukituotteiden ostamiseen. Myynnissä oli muun muassa jo liki legendaarisen menestykseen saanut Paavo&Vuokko-muki. Lisää kuvia on talletettuna Kuvagalleriaan. Kuvat: Helka Lumijärvi

KIRKKOPYHÄ SAHALAHDELLA

Kuva0138.jpg

Pirkanmaan Keskustaväen kirkkopyhää vietettiin Sahalahdella syyskuussa 2010. Messujumalanpalveluksen jälkeen laskettiin seppele Kaatuneiden muistomerkille. Seppeleen laskivat Kangasalan Keskustanaisten pj. Helinä Jaakkola ja Pirkanmaan piirin pj. Arto Pirttilahti. Kunniavartiossa olivat Simo Arra ja Matti Raulamo.