Keskusta Kangasalla

Keskusta.fi / Pirkanmaa / Suomeksi / Kunnat / Kangasala / Keskusta Kangasalla

Keskusta Kangasalla

Keskustan toimintaa Kangasalla koordinoi Keskustan Kangasalan Kunnallisjärjestö ry.

Sen tehtävänä on valita edustajat kunnallisiin luottamustehtäviin yhdessä valtuustoryhmän kansssa. Kunnallisjärjestön johtokunta seuraa aktiivisesti kunnallispolitiikka ja kokoontuu yhdessä valtuustoryhmän kanssa linjaamaan keskustalaisia kannanottoja noin kerran kuukaudessa. Kokouksissa on usein mukan myös eri lautakuntien keskustalaisia jäseniä.

Kunnallisjärjestö hoitaa kunnallisvaalikampanjat sekä osallistuu muiden vaalien paikkalliseen kampanjointiin (esim. eduskuntavaalit, europarlamenttivaalit, presidentinvaalit ja kirkollisvaalit).

Kunnallisjärjestöllä ja paikallisosastoilla on edustajat Pirkanmaan piirin yleisissä kokouksissa ja puoluekokouksissa. Kunnallisjärjestö pitää yllä puolueen jäsenrekisteriä omien paikallisyhdistystensä puolesta. Kangasalla toimii muitakin keskustaorganisaation osia; neljä toimivaa paikallisyhdistystä ja keskustanaisten osasto. Keskustalaiset tapahtumat järjestetään eri yhdistysten yhteistyönä.

KUNNALLISJÄRJESTÖN JOHTOKUNTA 2015

PUHEENJOHTAJA