Vuoden 2017 tapahtumia

Joulukahvitus.jpg

Vuodenvaihteessa tarjosimme glögit äänestäjille Hämeenkyrön Liikekeskuksella. Vasemmalta kuntavaaliehdokkaat Paula Ylivakeri, Tiina Jokela ja Pasi Eloranta sekä entinen kansanedustaja Klaus Pentti.

Kansanedustaja Arto Pirttilahti.jpg  Kansanedustaja Pertti Hakanen .jpg

Kunnallisjärjestö kahvitti maaliskuun 4. päivä hämeenkyröläisiä Kyröskosken torilla. Paikalla olivat kuntavaaliehdokkaiden lisäksi keskustelemassa kansanedustajat Arto Pirttilahti Mänttä-Vilppulasta (vas. kuva) sekä Pertti Hakanen Sastamalasta (oik. kuva).

Köydenveto Kyröskosken torillajpg.jpg

Hämeenkyrön Kokoomus järjesti leikkimielisen köydenvedon hämeenkyröläisten puolueiden välillä. Tässä mittelössä Hämeenkyrön Keskustaa edustivat Jouni Laaksonen, Antti Yli-Perttala, Mikko Ahola, Paula Ylivakeri, Pasi Eloranta ja Tiina Jokela.

Kiitoskahvit.jpg

Kiitoskahvien leivoksia.jpg

Kuntavaaleissa Hämeenkyrön Keskusta oli paikkajaon perusteella suurin puolue, jolloin saimme 8 paikkaa valtuustoon. Kiirastorstaina kiitimme äänestäjiämme tarjoamalla kiitoskahvit Hämeenkyrön Liikekeskuksen pihamaalla. Kahvin lisäksi tarjolla oli Jokelan Tiinan tekemiä todella maukkaita leivoksia.

Maisemakahvila.jpg

Matti Vanhanen Maisemakahvila.jpg

Kesäkuun 29. päivä kunnallisjärjestö järjesti tupaillan Kierikkalan Maisemakahvilassa, johon kutsuttiin puhujaksi Keskustan presidenttiehdokas, entinen pääministeri Matti Vanhanen. Tupaillan aluksi hämeenkyröläinen Hyvämielisten Sarvipäiden ritarikunta löi Matti Vanhasen ritariksi nro. 700. Tupaillassa keskusteltiin muun muassa Sote-asioista sekä Nato-kysymyksestä. Lohikeiton ja kahvin lomassa moni hämeenkyröläinen keskusteli presidenttiehdokkaan kanssa monista asioista.  Paikalla oli myös puoluesihteeri Jouni Ovaska.

Väkeä bussin vierellä.jpg

Vanhasen bussi 2.jpg

Vuosi 2017 päättyi muun muassa kunnallisjärjestön kokoukseen, jossa johtokunta järjestyi vuodelle 2018. Pitkäaikainen rahastonhoitajamme Kirsti Kulmala siirtyi syrjään johtokunnan jäsenyydestä ja uudeksi rivijäseneksi valitsimme Simo Linnainmaan. Kuluvana vuonna juhlittiin myös itsenäisyyspäivää Suomi100-hengessä, mutta heti juhlapäivän jälkeen arki jatkoi kulkuaan, sillä presidenttiehdokas Matti Vanhasen kampanjabussi pysähtyi Hämeenkyrössä entisen Siwan parkkipaikalla.

Hämeenkyrön Keskusta toivottaa rauhallista joulua ja toiveikasta, hyvää uutta vuotta 2018!