Keskustanuoret

Jämijärvellä toimitaan Nuoren Keskustan Liitto ry:n puitteissa

Nuoren Keskustan Liitto ry:n Jämijärven osasto on osaltaan aktiivisesti mukana Jämijärven nuorten ja perheiden arjessa heille kiinnostavaa toimintaa tarjoten. NKL:n Jämijärven osasto on perustettu jo -70-luvulla. Nuoren Keskustan Liitto Jämijärven osasto toivottaa lämpimästi tervetulleeksi mukaan kaikki  jämijärveläiset nuoret. Toiminnastamme ilmoitetaan kuntatiedotteessa ja paikallislehdissämme.

Keskustanuoret  luovat sinulle nuori mahdollisuuden kuulla ja tulla kuulluksi, vaikuttaa ja tulla vaikuttajaksi omalla paikkakunnallasi kaikissa elämääsi liittyvissä kysymyksissä. Jämijärven nuorille tarjoamme mahdollisuuden kiinnostavaan ja aktiiviseen toimintaan yhteiskunnallisessa asioinnissamme, politiikassamme. Juuri nyt sinulla on oivallinen tilaisuus valita uusi harrastusmuoto, onhan Keskustanuorten ensisijainen tavoite omalla paikkakunnallasi uudelleen organisoituminen ja toiminnan vakiinnuttaminen. Näin pääsemme yhteisvoimin luomaan myönteisesti väylää yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen omalla paikkakunnallasi juuri sinulle ajankohtaisiin asioihisi.

Parhaiten autat yhteistä asiaamme tulemalla mukaan toimintaamme, esittämällä rohkeasti kysymyksiä ja toiveitasi. Johtokuntamme kokoontuu sääntömääräisesti, tarvittaessa useamminkin, myös kaikkien jäsenten kesken. Kokoontumisajoista ja –paikoista saat tiedon puheenjohtajalta, sihteeriltä ja johtokunnan muilta jäseniltä samoinkuin kuntatiedotteestakin.

Keskustanuorten selkeä tavoite kaikkialla on saada nuoret kiinnostumaan yhteiskunnallisesti tärkeistä, kaikkia koskettavista asioista. Keskustanuoret  pyrkivät luomaan nuorille mahdollisuuden vaikuttaa niin koko yhteiskuntamme kuin oman paikkakuntammekin myönteiseen, oikeudenmukaiseen ja tasapuoliseen kehittymiseen. Keskustanuoret luovat näin myös aktiivisesti toimivan kasvamis- ja oppimisympäristön, harrastuksen, jonka avulla on mahdollisuus kehittää itseään kohti parempaa huomista.

JÄMIJÄRVEN  KESKUSTANUORET

Anu Koivumäki