Keskustan Tervolan kunnallisjärjestö

Tervetuloa Tervolan Keskustan kunnallisjärjestön sivuille!

Tule mukaan!

Keskusta on moniarvoinen kansanliike. Joukkoomme mahtuu monenlaisia ihmisiä kaikista kansanryhmistä. Yhteistä meille on samankaltainen tapa ajatella ja toimia: kantaa vastuuta sekä itsestämme, toisistamme että ympäristöstämme.

Keskustalaista elämäntapaa kuvastaa parhaiten sanapari vastuullinen vapaus. Ihminen on vastuussa omista tekemisistään ja valinnoistaan ennen kaikkea itselleen. Kuitenkin kaikissa toimissaan hän kantaa vastuuta ja ottaa huomioon myös toiset.

Tervola on vireä kunta

Tervola on vireä kunta vain lyhyen ajomatkan päässä Rovaniemeltä, Kemistä ja Torniosta. Kunnassa harjoitetaan runsaasti maa- ja metsätaloutta ja Tervola on kuuluisa puu-, kivi- ja metalliteollisuuden jalostetuista tuotteista. Tervolassa on hyvin hoidetut peruspalvelut ja hyvät mahdollisuudet erilaisiin asumismuotoihin.

Luonnonkauniin kunnan ilmettä hallitsevat kunnan läpi virtaava Kemijoki sekä lukuisat purot ja vaarat. Kunnassa on myös vireä kulttuuritoiminta. Nämä tarjoavat mahdollisuuden erilaisiin harrastuksiin kaikkina vuodenaikoina.

Lisätietoa saa kunnan nettisivuilta: www.tervola.fi

Tavataan