Keskusta Kolarissa

Verkkovastaavat Anne Grip  ja Vesa Pellikka,
Raha/tiliasiat Juha Jaako
MYYDÄÄN / VUOKRATAAN MÖKKI NELIAPILANMAJA Kympintie 2 95900 Kolari

Kolarin Keskusta omistaa mökin Kolarin Hannukaisessa.  Mökki on rakennettu 1980 ja  remontoitu 2006. Se on kooltaan 150m2 sähkölämmitteinen hirsirakennus. Vuodepaikkoja siinä on 20 + parven 10-15 lisäpaikkaa. Rakennuksessa on koneellinen ilmastointi, sähkölämmitys (uudet öljytäytteiset patterit), takka  ja sähkösauna.

Mökki sijaitsee Äkäsjoen varrella 17 km päässä Ylläksen lasketteluksekuksesta.  Mökki soveltuu hyvin laskettelua, hiihtämistä ja kelkkailua harrastaville.   Se on hyvä myös  kalastusta ja metsästystä harrastavalle, sillä Muonionjoelle (lohijoki) on matkaa vain 14 km. Perhokalastukseen soveltuvat Äkäs-Kuer- ja Niesajoki ovat aivan lähipiirissä, samoin  metsästysmaastot.  Latuverkostoon matkaa 3 km.  Alueella voi harrastaa myös retkeilyä ja melontaa.  Ylläksen ja Kolarin alueen lukuisat muut palvelut ovat alle puolen tunnin matkan päässä.  Kolariin matkaa 27 km (kaupat, apteekki, alko, rautatie) Matkaa Leville 70 km , Olokselle 60 km ja Ruotsin Pajalaan 50 km (jossa myös hyvät palvelut ja metsästys- ja kalastusmahdollisuudet)

Mökkiä voit  vuokrata Ylläksen matkailusta http://www.yllaksenmatkailu.fi     /Kuopan alue Hannukainen
Tai suoraan Kolarin kunnallisjärjestöltä.

Myös mökin myynti mahdollinen /tarjoa