Kunnallisvaalit 9.4.2017

2017 kunnallisvaleissa päätetään Orimattilan tulevaisuuden suunnasta!

Orimatilan Keskustan Kunnallisjärjestö on aloittanut kunnallisvaaleihin 9.4.2017 liittyvät toimenpiteet. Ensimmäisinä ovat olleet vaaliohjelman laadinta, ehdokasvalinnan selvittäminen ja ehdokasasettelut. Ilmoittautujiksi toivomme keskustahenkisesti ajatteleviä henkilöitä kattavsti eri aloilta, eri ikäisiä ja tasapuolisesti sekä naisia että miehiä ja eritoten nuoria ilmoittautujia.

Mikäli olet kiinnostunut valtuustoehdokkaaksi ilmoittautumisesta ota yhteyttä Orimattila Keskustan Kunnallisjärjestön Puheenjohtajaan Markku Koskelaan040 511 3084, koskelam@dnainternet.net.

Miksi hakeutua kunnallisvaaliehdokkaaksi?

Päätä lähteä mukaan vaikuttamaan ja päättämään kuntasi yhteisistä asioista, joista yleensä kaikilla on mielipiteitä ja sanottavaa, mutta kaupunginvaltuusta ja kaupunginhallitus ovat ne tahot, jossa päätöksiä tehdään.

Järjestötoiminta

Voit saada arvokasta tietoa, osaamista ja kokemusta suunnitttelusta, organisoinnista, päätöksenteosta, järjestötoiminnasta, kokouskäytännöista, ryhmä/tiimi- ja yhteistoiminnasta. Keskusta järjestönä voi olla myös työpaikka.

Orimattilan kunnallisjärjestö on osana Päijät-Hämeen piiriä ja sitä kautta osana Suomen Keskusta rp:ssä. Alueellamme on lisäksi vielä neljä paikallisjärjestöä, joista johonkin jokainen keskustan jäsen kuuluu.

Jäseneksi voit liittyä voit täältä tai ota yhteyttä Orimattila Keskustan Kunnallisjärjestön Puheenjohtajaan Markku Koskelaan, 040 511 3084, koskelam@dnainternet.net.

Kunnallistoiminta

Voit saada arvokasta tietoa, osaamista ja kokemusta valtuustotoiminnasta, hallitustyöskentelystä, jaostotyöskentelyistä, lautakuntatyöstä, neuvostotyöstä sekä hallinnon työryhmätyöstä. Kunnallinen päätäksenteon organisaatio ja rakenne selviää parhaiten Orimattilan kaupungin kotisivuilta www.orimattila.fi.