Keskusta Orimattilassa

Keskusta.fi / Päijät-Häme / Suomeksi / Kunnat / Orimattila / Keskusta Orimattilassa

Syysretki 16.jpg

Keskusta Orimattilassa

Meitä keskustalaisia (Keskustan jäseniä) on Orimattilassa yli 400. Olemme eri ikäisiä, erilaista työtä tekeviä sekä erilaisista elämäntilanteista ja taustoista tulevia kuntalaisia. Yhteistä meille on mm. se, että haluamme aidosti tehdä työtä koko Orimattilan ja sen kaikki asukkaiden parhaaksi.

Haluamme kantaa vastuusta yhteisten asioiden hoitamisesta. Niinpä monia meistä on demokraattisilla vaaleilla valittu kotikaupunkimme erilaisiin luottamustehtäviin, esim. kaupunginvaltuustoon ja -hallitukseen sekä eri lautakuntiin ja kyläjohtokuntiin.

Toimimme kaupungin luottamushenkilöorganisaation lisäksi Orimattilassa myös puolueena (kunnallisjärjestö ja paikallisyhdistykset). Keskustassa puoluetoiminta nimenomaan painottuu paikalliseen, mahdollisimman lähellä yksittäistä ihmistä, tapahtuvaan toimintaan. Puolueen kautta toimiminen on edelleen meille mahdollisuus

Olemme Orimattilassa juuri Sinua varten. Järjestämme säännöllisesti erilaisia tapahtumia, joista ilmoittelemme mm. paikallislehdissä. Tervetuloa mukaan toimintaan tai vain muuten juttelemaan - joko henkilökohtaisesti paikan päälle tai ottamalla yhteyttä keneen tahansa meistä tai
liittyä voit täältä.

2011 vuoden alusta Artjärven ja Orimattilan kuntaliitoksen myötä Artjärven Keskustan py:n  tuli joukkoon mukaan.

Puheenjohtaja:
Markku Koskela